Hej dames Hoeveel follikels hebben jullie meestal met clomid 50? Ik had er vorige maand 3 en deze maand 5 2 kleine van 15 1 van 16, 19, en 20 Wij krijgen geen vrij verbod, maar de kans is toch groot op meerlingen... Bij mijn dochter werd ik pas zwanger met 150mg en had ik ook 3 follikels met 50 en 100mg Ben benieuwd naar andere verhalen Groetjes xxx
Wauw wat goed dat je zo goed reageert op clomid! hier helaas resistent. Ik moest spuiten. Ik had toen ook drie eitjes en we mochten Nog zelf beslissen of we de poging staakten of zouden doorzetten. Zijn Door gegaan en er is er eentje toen blijven plakken
Oei vijf eitjes zie ik zelfs! stel je voor dat ze allemaal blijven zitten...! Die van 15 tellen misschien niet mee die zijn wat kleiner
Bij de hoeveelste dag had jij de echo Jr hebt wel veel eitjes hihi Ik krijg morgen mijn echo ben erg benieuwd of er überhaupt wat groeit
Ik had met clomid 50.. 2 eitjes.. het verbaast me dat jullie geen vrij verbod hebben ? .. ik had deze cyclus 6 eitjes met spuiten en mocht absoluut niet zwanger raken
Hier had ik 6 grotere eitjes (tussen de 15 en 18 mm) van Clomid 50 mg, wij moesten toen veilig vrijen (moet hier sowieso bij meer dan 3 grote eitjes). Sta er ook wel van te kijken dat jullie wel onveilig mogen vrijen, hoewel de kans dat ze allemaal bevrucht raken natuurlijk niet groot is. Ik ben na die ene keer 50mg overgestapt op 25mg, dat ging beter want toen had ik steeds 2 of 3 grote eitjes.
hihi.. nee klopt ookal was de kans maar klein dat ze allemaal bevrucht zouden raken, heb ik me maar aan het vrij verbod gehoude. Maar 3 waren er 15 mm , 2x 18,5 en 1x 17,5 .. later nog een echo gehad en waren idd alle 6 gesprongen. die kleintjes hebben ook meegedaan en een groeispurt gemaakt door de pregnyl. Waarom hebben jullie eigenlijk geen vrij verbod ?.. spuit je ook pregnyl of ov om je eitjes te laten springen ?
Ik had precies hetzelfde als jou 5 eitjes en raakte die ronde zwanger van 1! Helaas werd dit na 7 weken een miskraam.. Veel succes gewenst!
Ik had met de eerste ronde clomid 50 mg een groot en klein eitje en dat kleine eitje had een groeispurt gemaakt tot ze allebei even groot waren. En ze zijn beide gesprongen met resultaat nu bijna 2 meiden van 1,5 I LOVE IT
Dag 11 en heb gelijk mijn pregnyl mogen zetten Bij mijn dochter reageerde ik ook goed op 50 en 100mg ik had altijd 2 a 3 follikels. Maar pas bij 150 mg zwanger
Ik schrok er zelf ook van hoor hihi ik dacht wooooow 5 follikels :O Nu maar hopen dat het raak mag zijn
hoi hoi, ik had bij eerste ronde 50 mg, 4 eitjes (12,13,13, 20 mm) en kreeg toen vrijverbod. Daarna overgestapt op 25 mg, daarna steeds 1 eitje of een kleintje erbij soms. Ik zie hier veel clomid-gebruiksters! Zou het heel fijn zijn als jullie nog tijd hebben om te kijken naar mijn vraag in dit forum onder ' clomid minder goed werken naarmate het aantal cycli?... ' bedankt! en succes aan iedereen!
hoi hoi, ik ben net terug uit het ziekenhuis, mijn bloeduitslagen waren goed en ik had drie eitjes die op springen staan hij had het eigenlijk niet over de grote omdat ze echt groot zijn haha dus oftewel heb ik huiswerk meegekregen met het riscio op een meerling. morgen moet ik wel terug komen weer voor een echo om te kijken hoe het met mijn slijmvlies is want deze is te dun dus ze willen morgen testje doen om te kijken wat de zuurgraad is. balen balen balen dat mijn mannetje nu aan het werk is en ik vanmiddag eerder dat we kunnen "klussen"is 23:45 uur :x
ooh dat is inderdaad balen zeg pff zo is het romantische er ook wel van af Hopelijk is het deze maand raak voor jullie! Hoeveel clomid heb je? Ook 50mg? En hoeveelste ronde? Wij zitten nu in ronde 4 eerst 6 maanden zelf geprobeerd, toen 1 maand aan de pil ivm mijn eierstokken en nu al weer de 4e maand achter de rug.
Ik had de eerste keer 3 eitjes 2 van 14mm en 1 van 15 mm. Nu hadden we 4 eitjes 1 van 22mm en 3 van 15mm geen vrij verbod alleen nadenken hoe wij over een meerling denken, heel positief. Mijn dochter is helft van tweeling laatste zwangerschap 3 jaar geleden ook tweeling toen nog zonder hulp. Maak van nature meerdere eitjes aan
spannend wanneer mag je testen? Ik mag 30 maart testen ik heb nergens last van, dus het zal denk wel niet zo zijn. Maar we w88 geduldig af hihi bij mijn dochtertje raakte ik bij 150mg pas zwanger ... Ik hoop dat het nu sneller aan mag slaan
Ooooh spannend, heb je al sympthonen? Ik heb echt nergens last van, wel meer energie dan anders... ik denk dat het niet raak is, maar wie weet. Ik ga zondag op me nod pas testen meestal begin ik al heel vroeg, ben een beetje testgek haha