Inmiddels zijn onze meiden alweer bijna 11 maanden en dus is het onderhand echt tijd om de foto's van de afgelopen 11 maanden af te drukken en in te plakken. Na een week zwoegen ben ik eindelijk klaar met nummeren en sorteren Maar: waar kan ik deze het beste laten afdrukken? ( En waar absoluut niet) Ik wil ze online bestellen en dan gaat het om losse foto's, dus geen digitaal album. En: wie weet toevallig ook of de "titel" van het fotobestand ook achterop wordt afgedrukt? Dat is bij een eeneiige tweeling namelijk nogal handig haha Alvast bedankt voor de tips!
Ik bestel eigenlijk altijd bij foto.com Goede kwaliteit, vaak leuke aanbiedingen. Voor zover ik weet geen naam achterop, maar dat zou ik even moeten checken.
Profotonet.nl leveren goede kwaliteit foto´s. Professionele fotografen bestellen hier ook hun foto´s.
Ik laat ze afdrukken bij Foto op Canvas, Foto's afdrukken online, Fotoalbums maken - WIJfotoservice.nl Heel snel thuis en ook heel goedkoop!
Absoluut profotonet! Daar bestel ik ze als fotograaf ook! En ik kies dan altijd voor mat lustre! Wil je iets goedkopers, dan kan je ook bij pixum bestellen.
Ik laat nooit afdrukken maar gelijk online een album, heb het ooit geprobeerd maar bij AH en kruidvat waren ze zoek....dus ik begin er niet meer aan.
Absoluut niet kruidvat! Kleuren kloppen daar gewoon niet! Zelf hele goede ervaringen bij de albert heijn!
Bedankt voor de tips! Ik heb nog eens gegoogled op profotonet (kende ik niet) en ik denk dat ik deze maar eens ga proberen! Kwam deze link trouwens nog tegen, mochten er nog meer mensen twijfelen: Product Radar: Online fotoservice » Trosradar.nl