Hoi Allemaal, Volgende week is mijn moeder jarig (oma van mijn zoontje) en die week erop mijn vriend (papa van mijn zoontje). Nu vind ik het leuk om iets te geven/maken vanuit hem. Heeft er iemand een idee wat ik kan maken of waar ik iets leuks kopen (iets voor de liefste oma, liefste papa of zoiets). Mijn zoontje is pas 9,5 maand dus echt iets kleuren ofzo kan hij nog niet. Ik hoop op leuke ideeën! Groetjes januari2011mama
Een mooie foto van jullie zoontje in een fotolijstje? Een fotoalbum met bijzondere foto's? Of als je zelf iets wilt maken: een afdruk (met verf op papier of een afdruk in gips) van zijn handjes of voetjes.
wij gaan dit jaar mijn moeder een soort kerstpakket maken, ze gaat altijd overal mee heen en past regelmatig op. ik heb daarvoor een koffiemok, drinkglas en wijnglas "leuker" gemaakt door bij de xenos porselijn verf te halen. op elke glas staat want anders zoals: oma's beker of voor mijn lieve oma. overal staat dan onder -x-je niels. miss is dat een leuk idee
Bedankt voor de tips alvast! Ik vind het leuk om iets met een foto te doen maar ze heeft al zoveel lijstjes met foto's staan. Die porseleinverf is wel een goed idee, ga ik onthouden. Heb vanmiddag in ieder geval vingerverf gehaald, misschien kan ik daar iets mee. (lekker laten kliederen ) Verder nog iemand een leuk idee?
Ik heb een canvasdoek gehaald bij action en vingerverf en daarmee twee voetafdrukjes (is makkelijker dan handjes bij die kleintjes) op het doek gemaakt en er een foto bij geplakt en een tekstje voor de allerliefste opa en oma. Heel simpel en kost geen fluit..
Een hand- of voetafdruk op een canvas doek is ook erg leuk, eerst een mooi ondergrondje maken en dan de handjes en/of voetjes erop. Of gewoon lekker laten kliederen met verf. Was hier iig een succes met Moederdag voor de oma's.