Hallo allemaal. Dat is de eerste ronde dat ik gebruik maak van ovulatie testeren was benieuwd of dit nu een knaller is van de test die ik zojuist gedaan heb. De test van de 3 dagen hiervoor waren stuk voor stuk hele dunne lijntjes. Gisteravond hebben we seks gehad. Wanneer adviseren jullie het om t weer gezellig te maken ??
Zou dat zaterdagavond ook goed zijn? Ik denk niet dat ik manlief zover krijg 2 avonden achter elkaar haha. En een dag er tussen is toch ook beter voor de zaadkwaliteit?
Er is gewoon geen gouden regel voor helaas. Ik heb deze ronde de dag voor en de dag na mijn positieve test geklust en ik ben nu zwanger. En ik zal nooit weten of dat van de keer ervoor of erna is.
Ik moet wel zeggen dat wij het meestal 's ochtends gezellig maken. Dus dat is wel korter op de positieve test.
Mooie knaller! Om de dag moet zat zijn hoor, hebben wij ook gedaan gedurende m'n oplopende testen en zie m'n banner Veel plezier!
dit is wel een knaller ja hihi. Elke dag is prima als je er zin in hebt. Om de dag is ook prima. Alleen als er sprake is van verminderde zaadkwaliteit is het beter om het om de dag te doen. Als hier sprake van is dan weet je dat door een medisch traject of voorgeschiedenis van je partner. Je kunt het verder nergens aan zien. Er is elke maand 20% kans op zwangerschap. Wij hebben het 2 maanden om de dag gedaan rond eisprong en de derde maand elke dag rondom de eisprong en zwanger. Tja wie weet was ik ook zwanger geweest als we deze keer om de dag hadden gedaan. Niemand zal het weten hihi. Maar het moet leuk blijven en als elke dag een moetje voor jullie wordt doe het dan lekker om de dag als dat wel fijn voelt. Er worden ook vrouwen zwanger die 5 dagen voor de eisprong sex hebben gehad hihi
Dames, klopt het dat stress een grote rol speelt bij of je wel of niet zwanger wordt? Heb zoveel stress op dit moment maar wil graag proberen zwanger te worden...
het wordt gezegd, maar ik weet niet in hoeverre dat echt waar is. Want meiden die in de medische molen zitten hebben ook veel stress er van vaak en die worden ook zwanger