Hallo, ik kan me een topic herinneren over een virus met onstoken oogjes en keelpijn e.d. Daar hadden wij zelf ook last van. Dat is nu over, maar mijn verkoudheid nog niet. Ik wordt er zo gek van, wil er gewoon vanaf? Hoor het er allemaal bij dat het wat langer duurt als normaal??? Ben er echt klaar mee!
Hier onderhand ook al maanden verkouden,niet lekker etc. Denk dat het bij mij vooral aan de weerschommelingen ligt. Twee mooie dagen, dan weer een paar slechte etc
ja ik denk dat dat ook inderdaad niet erg meehelpt. Wordt er gewoon gek van, onze dochter neemt natuurlijk van de opvang ook nog het nodige mee.... zucht...
Hier nog een oren zitten al drie weken potdicht. Zaterdag had ik de hoop dat ze open gingen maar dag er na zaten ze weer dicht. Heb er al een ab voor gehad voor me oren(oorontsteking) en het helpt voor geen meter daar bij is het naar benede geschoten en hoest als een hond ben behoorlijk kortademig en vanmorgen weer even naar de ha ach ja... Beterschap..
Ik ben vorig jaar zo'n beetje het hele jaar verkouden geweest.. Kwam telkens weer terug net als ik dacht dat het minder werd en ik er bijna van af was.. Myn ha wou/kon er overigens niets aan doen, moest het maar gewoon uitzieken..=
Ik ben vorig jaar zo'n beetje het hele jaar verkouden geweest.. Kwam telkens weer terug net als ik dacht dat het minder werd en ik er bijna van af was.. Myn ha wou/kon er overigens niets aan doen, moest het maar gewoon uitzieken.
dat idee heb ik bij mij ook... daarom ga ik vanmiddag even wat pilletjes halen voor de hooikoorts. Hopelijk gaat het dan snel beter.