verkoudheid duurt lang

Discussie in 'De lounge' gestart door frummeltje31, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Hallo,

ik kan me een topic herinneren over een virus met onstoken oogjes en keelpijn e.d. Daar hadden wij zelf ook last van. Dat is nu over, maar mijn verkoudheid nog niet. Ik wordt er zo gek van, wil er gewoon vanaf?

Hoor het er allemaal bij dat het wat langer duurt als normaal??? Ben er echt klaar mee!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier onderhand ook al maanden verkouden,niet lekker etc. Denk dat het bij mij vooral aan de weerschommelingen ligt. Twee mooie dagen, dan weer een paar slechte etc

3. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ja ik denk dat dat ook inderdaad niet erg meehelpt. Wordt er gewoon gek van, onze dochter neemt natuurlijk van de opvang ook nog het nodige mee.... zucht...

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier nog een oren zitten al drie weken potdicht. Zaterdag had ik de hoop dat ze open gingen maar dag er na zaten ze weer dicht.

Heb er al een ab voor gehad voor me oren(oorontsteking) en het helpt voor geen meter daar bij is het naar benede geschoten en hoest als een hond ben behoorlijk kortademig en vanmorgen weer even naar de ha;) ach ja...

Beterschap..

5. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    jij ook meis, vervelend he. Wil me gewoon weer fit voelen! grrr, rotvirussen!

6. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

hier blijft het lichtjes hangen, ik dacht zelf dat het een combi van hooikoorts was..

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik ben vorig jaar zo'n beetje het hele jaar verkouden geweest.. Kwam telkens weer terug net als ik dacht dat het minder werd en ik er bijna van af was.. Myn ha wou/kon er overigens niets aan doen, moest het maar gewoon uitzieken..=

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik ben vorig jaar zo'n beetje het hele jaar verkouden geweest.. Kwam telkens weer terug net als ik dacht dat het minder werd en ik er bijna van af was.. Myn ha wou/kon er overigens niets aan doen, moest het maar gewoon uitzieken.

9. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    dat idee heb ik bij mij ook... daarom ga ik vanmiddag even wat pilletjes halen voor de hooikoorts. Hopelijk gaat het dan snel beter.

Deel Deze Pagina