Wat is D. toch een schatje hè! Ze ziet er supertrots uit met d'r mooie pakje! Hier ook nog maar eens: superleuk! Echt heel gaaf! Nu nog een pardijnpak voor J.
wauw, wat een prachtig pakje! en wat staat ze er leuk op zeg! geweldig! Ik mis de pardoessloffen, maar deze schoentjes staan eigenlijk veel schattiger!
Ow wat schattig zeg! Heel erg leuk! Stuur je ze wel op naar de Efteling, dat vinden die mensen volgens mij helemaal te gek!
ja die sloffen naaien zag ik niet zo zitten haha Ze zijn wel te koop bij de efteling zelf idd,maar vond dit ook wel schattig en meisjesachtig staan,die sloffen zijn toch niet zo handig buiten thanks allemaal! D aimy wilde dit al zoooo lang , ze is onwijs fan van pardoes en zei altijd al dat ik maar 'even' een pardoes pakje voor haar moest naaien, lekker ding ze was zo blij toen ze vanmorgen zag dat hij af was!
Leuk, leuk, leuk!! Ik heb die Knippie ook, ga er verder niets uit naaien, maar vind het zo zonde om 'em weg te doen voor die patronen.
Ahh, bedankt he! Milan zag de foto's en nu wil meneertje inderdaad ook een Pardoespak . Ook maar even op zoek naar die Knippie (en heel veel tijd).