voel geen eisprong meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Batwomen, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    37-39-38-38-37-34-34-34-32-
    NULL
    #1 Batwomen, 28 apr 2015
    Laatst bewerkt: 28 apr 2015
    Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag. Sinds ik gestopt ben met de pil (okt 2014) voel ik iedere maand duidelijk mijn eisprong en heb ik altijd een aantal dagen buikpijn. Normaal gesproken zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben maar ik heb al dagen niets gevoeld en de ovulatietest is ook nog negatief:x. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het heel gek want ik heb wel een langere cyclus zo rond 32-34 dagen maar wel regelmatig. Ik hoor graag van andere dames die hier ook weleens mee te maken hebben gehad..want ik maak me toch wel een beetje zorgen nu. Heb vorige maand van de gynaecoloog te horen gekregen dat mijn eisprong prima verloopt (uitslag bloedtest) maar dan krijg je dit :(

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik had het toevallig deze ronde ook .. normaal heb ik altijd een paar dagen buikpijn en op cd 17 een positieve ovulatietest.. mijn lf is maar 10 tot 11 dagen .. Deze ronde ook op cd 17 positieve ovulatietest maar had verder geen buikpijn oid. . uiteindelijk op cd 37 ongesteld geworden :(
    heb je stress? heb je het druk? eet je gezond? val je af? allemaal factoren waardoor je cyclus wel eens wat langer kan zijn..

3. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Kan een latere ei sprong zijn, ik zit ook altijd tussen de 30-35 dagen. En nu voelde ik hem veel eerder, ovulatietest gedaan en mijn gevoel klopte ! Zou deze cyclus dus op de 27 dagen moeten zitten .. (even afwachten)

Het is vervelend hoop dat hij snel komt voor je !
    Succes :)

4. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb het ook wel eens gehad, ik had altijd een cyclus van 29-35 dagen, dan plots een keer 41 dagen en daarna weer 2x korter. De keer daarna pas op dag 36 mij ei en zwanger :). In januari ook weer ei pas op dag 36 en zwanger. Bij mij zijn het dus juist die lange cyclussen die succesvol zijn :)

Deel Deze Pagina