Zo pijn bij me borstbeen en extreme maagzuur

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoepje84, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Beste dames sorry dat ik jullie maar lastig blijf vallen met me topics maar dit is me eerste kindje en weet t gewoon even niet helemaal..

Sinds 2 dagen heb ik last van extreme maagzuur. Ik boer continu en dat gaat gepaard met pijn. Vanochtend weer op werk met een half hangende hoofd me werk gedaan was zo extreem moe en werd gek van de maagzuur. Vanmiddag voelde ik pijn bij mijn borstbeen en nu nog steeds. Het doet zo pijn en zelfs eten doorslikken gaat moeilijk. Me ribben doen pijn en de pijn straalt uit naar me rug van onder. :( ik weet niet wat t is het is net soms alsof ik me buik op springen staat als ik dat gevoel weer heb.. Wie heeft hier ook last van gehad of wat kan het zijn? Ik ben momenteel bijna 22 weken zwanger

2. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Het maagzuur herken ik wel, dit brande bij mij ook altijd heel erg bij me borstbeen. Na dat ik moest boeren trok het gevoel pas weg...
    Anders even je Ha vragen wat je er het beste tegen kan nemen?
    Bij mij is het vanzelf over gegaan, heb nu al paar weken geen brandend maagzuur meer.

Dat andere wat je beschrijft herken ik niet, Misschien even navragen bij je vk?

3. Nellie

Nellie Actief lid

3 jan 2007
    218
    0
    0
    Den Haag
    Ik herken het wel. Ik heb daar ook heel vaak last van gehad, precies zoals jij het omschrijft. Zelfs een avond in het ziekenhuis gelegen ter observatie, kreeg daar een vloeibaar drankje even recht op zitten en toen was het weg. Ik kreeg toen de tip om vloeibare gaviscon te gebruiken. Bij mij heeft dit echt geholpen. Ik heb er nu gelukkig geen last meer van :)
    Misschien zou jij dat ook kunnen proberen?

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Je mag gewoon rennies nemen hoor! Als ik die niet had!!! Wist soms ook niet waar ik het zoeken moest van de pijn!

5. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Meid je moet naar de HA er zijn goede medicijnen voor het kan ook gevaarlijk zijn bij mijn dochtertje werd ik stikkend wkkr het maagzuur ging omhoog en me luchtpijp ik al hoestend half stikkend werd ik wkkr alle normale medicijnen werkte niet kreeg toen pilletjes 1 per dag naam ben ff kwijt maar werkte super..Bij deze zwangerschap heb ik omeprazol en neemt het pijnlijkste randje eraf heb nog wel pijn maar het is nu te doen..Loop er niet te lang mee is ook niet nodig er zijn genoeg dingen die je kan doen onnodig pijn lijden is overbodig

6. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Ik zou even contact opnemen met de huisarts, dan kan hij/zij je wat voorschrijven. Ik had het tijdens mijn vorige zwangerschap ook heel erg, ik dacht af en toe dat ik een hartaanval kreeg, zo'n pijn deed het. Hij heeft me toen rantadine voorgeschreven, dit hielp als een tierelier. Rennies, gaviscon en al het andere hielp voor geen meter!

7. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad gewoon even naar de huisarts.
    Voor snachts kun je vast proberen om het hoofdeind van je bed een stuk hoger te zetten, even iets onder de pootjes doen ofzo.

Deel Deze Pagina