deze weet eet ze bietjes met aardappel. Tot nu toe heb ik boontjes, bloemkool, wortel en prei allemaal met aardappel gemaakt. Ze is er gek op! Wonderlijke overgang: zo van de fles aan de boontje.. maar het is goed gegaan. We hebben nu fles 4 (van 5) vervangen door de warme maaltijd...
Gewoon met de pot mee, maar dan aangepast koken, zoutloos en dat op 't bord toevoegen. Met 10 maanden at ze alle kruiden al wel mee. Alleen toen nog koemelk kippenei en soja vrij ivm allergieën.
Gisteren courgette, wortel, paprika, broccoli en ui fijn gesneden en geroerbakt met kalkoen geperst knoflookteentje en blikje tomatenblokjes en tomatenpuree erbij en italiaanse kruiden erdoor en risottorijst. Was erg lekker hebben we alle 3 van gegeten. Voor haar alleen het prutje iets fijner gemaakt.
Hier eigenlijk ook al min of meer met de pot mee, alleen dan zonder zout. Gisteren rijst met geroerbakte kip, sugarsnaps, paksoi, champignons en taugé, in een sausje van kokosmelk. Was een groot succes. De avond daarvoor spaghetti met gehakt, tomatenblokjes, tomatenpuree, paprika, courgette en knoflook. Vanavond weet ik nog niet, ik denk gewoon aardappels/groente/vlees.
Even een heel andere vraag... Hebben jullie kindjes na het eten van pasta of in ieder geval een gerecht met tomatenblokjes en tomatenpuree ook zulke dunne poepluiers? Ik zit me sterk af te vragen of ze er op reageert nl. Heeft alleen verder helemaal geen buikpijn ofzo. Maar nu vandaag weer nadat ze gisteren zo gesmuld heeft dan zit het tot op haar rug tot 2x toe terwijl ze dat nooit heeft.