ik heb sinds 3 jaar weer een poging gedaan om mijn oorbellen in te doen, dus ik vroeg me af, hoeveel moeders hebben ze nog, de oorbellen Altijd gek op geweest, ik heb er 3 aan de ene kant en 4 aan de andere kant.
he he ik ben nog geen moeder maar hoopelijk wel een snelle toekomstige moeder. ik heb 4 gaatjes, 2 in ieder oor. maar draag altijd ringentjes ik verander ze nooit. hihihi groetjes
Wat is het verband trouwens met 'moeders'? Vraag me echt serieus af ... Ik kan me niet voorstellen dat ik als ik ooit nog eens moeder mag worden, dat ik dan mijn oorbellen uit zou doen. Ik heb 6 gaatjes. In het linkeroor: 2 gaatjes onder. In rechteroor 2 gaatjes onder en 2 gaatjes boven. Bovenin heb ik heel subtiel van die hele klein knopjes. Beneden heb ik kleine ringetjes. Heb die altijd in, tot ik er weer eens één verlies.
In beide oren 2 gaatjes, maar heb al jaren maar 1 gouden setje in. Verder heb ik nog wel een neusknopje, nooit uitgedaan, dus ook niet toen ik kindjes kreeg
ik had in het ene oor 4 gaatjes en de andere 3. nu nog 2 in elk oor die andere waren elke keer aan het ontsteken.
Ik heb 4 gaatjes, 2 in elk oor. Maar draag vrijwel nooit oorbellen en als ik ze draag, dan gebruik ik maar 2 gaatjes .
4 gaatjes , niets in nu. shannon aast erop als ik ze in heb en doet me dus ook echt zeer. Als ik iets in heb is het in allebei de oren 1 oorbel. achterste gaatjes gebruik ik niet meer.
Ik heb er onder aan elke oor 4. En boven aan elke kant 2. Momenteel zit er niks in, maar ik hou ze wel open. Mocht ik toch weer oorbellen in doen, dan kan ik dat altijd. Als we een feestje o.i.d. hebben dan doe ik altijd 1 paar oorbellen in. Ook heb ik een klein neusknopje, die zit er nog steeds in. Maar die gaat er ook nog een keer uit.
5 gaatjes, 2 in beide oorlellen en 1 gaatje in uuhhh... Hoe noem je dat, dat stukje wat voor het 'gat' zit. Heb overigens altijd in beide oren 1 oorbel, dus nu 3 loze gaatjes
Ik heb 6 gaatjes gehad,in beide oren 3. 4 dicht laten groeien,ik vond het lelijk. Nu heb ik gouden klavertjes in,van vriend gekregen.