Hallo, weet niet of dit het juiste topic is om dit te plaatsen, maar zoek een winkel of iets dergelijks waar je bronzen handje (afdruk) kan laten maken van je kindje of ja een kindje... Hier op ZP wordt er een advertentie geplaatst ergens, maar is in Ridderkerk...en dat is erg ver... Weet iemand anders waar je dat toevallig kan doen in de regio van Amsterdam? Alvast bedankt!
Kijk eens op Google? Ik heb ook zo'n afdruk van onze dochter (in zilver) maar heb dat in Zuid-Limburg laten maken.
Volgens mij is het brons echt alleen bij Family Art te verkrijgen. Misschien zou je hen kunnen mailen voor de mogelijkheden? Ik heb bij hen model gestaan voor een torso toen ik zwanger was vorig jaar en weet daardoor dat er vrij veel mogelijkheden zijn!
Nee ook in Z-limburg kun je voor brons kiezen, maar ik vond zilver persoonlijk mooier. Als je interesse hebt kun je me pb-en voor het adres of de site.
haha en ik maar denken dat niemand reageert...goh moet je je ook even abonneren mevrouw Thanks ladies voor de tip so far...maar zilver is ook prima uiteraard! Maar hoe doen ze dat dan? Ik neem aan dat ik mijn schoonzus niet naar limburg hoef te sturen toch?