ehm... oke... 75 euro voor een portomonee met een touwtje en een hartje erop..... Nou meid heel veel plezier ervan!
Persoonlijk zou ik dat echt never nooit niet doen. 75 (!) euro voor een portemonnee? Dan mag hij wel van goud zijn geloof ik.. Maar goed, als jij een portemonnee 75 euro waard vind en het kan missen, moet het natuurlijk helemaal zelf weten .
Whaha snap je beredenering van maar een tientje , maar voor een portemonee zou ik t zelf niet doen. Maar je hebt m al besteld dus veel plezier ermee!
Ik zou echt niet weten waarom niet... Ik heb er eentje van een stuk meer centjes O en ze hebben die ook met beige en roze hartjes dacht ik! Die is ook zo leuk.
Thanks! Nu ben ik gelijk weer aan het tassenshoppen...ik vind ze wel heel erg leuk. De sterren zijn ook super trouwens
Mied, je hebt groot gelijk hoor. Een portomonee (en evt tas) is iest wat de dagelijks gebruikt. Natuurlijk mag je dan iest voor jezelf kopen waar je heel gelukkig mee bent. Wie zichzelf niet kietelt, lacht toch nooit. (ik zou het ook gedaan hebben )
Haha, vind sommige reacties van jullie echt leuk!! Wordt helemaal blij met mijn aankopen. Die tassen zijn ook super, maar 250 euro vind ik echt veel geld! Maar bedankt voor jullie adviezen!!
ik wist echt serieus waar niet dat er zulke dure portemonees waren maar als je het geld hebt en je word er gelukkig van zou ik het gewoon doen hoor.
Oh ik zou het doen Helemaal nadat je je tas hebt verkocht. Ik heb laatst in Italiƫ een hele mooie van Sisley gekocht voor weinig, zodat ik hier in Nederland nog een leuke voor Bvlgari kon kopen, gehehe.