Kan ik dit maken?? *beslissing inmiddels genomen*

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem1981, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Ach al doe je er maar een jaar mee, dan is het nog maar 20 cent per dag! Geen geld dus! Mijn CB was ook iets van 120 euro. Lekker belangrijk! Hij is helemaal mijn smaak en prachtig.

2. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij twijfel altijd doen! Als je het geld ervoor hebt, waarom niet?!? Kijk als je door je aankoop de rest van de maand brood met pindakaas moet eten, is het een beetje zonde...(Ik heb ook wel eens een tas gekocht van 300 euro en nog niet gebruikt, staat nog prachtig in de kast te wachten totdat deze mama weer aan het werk gaat...!)

3. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik zou dit persoonlijk never nooit doen. Maar ik snap er ook niks van dat wat ik daar op die foto zie 75 euro moet kosten :( Wat is er zo bijzonder aan vraag ik me dan af.

Maar ik ben wel van mening dat je jezelf af en toe lekker moet verwennen en als jij dit heel graag wilt en je kunt het je veroorloven. Why not.

4. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik heb ooit een portomonnee van rond de €20,- gekocht als ik het me goed herinner en nu 7 jaar later hem ik hem nog steeds ;) de komende paar jaar gaat die ook nog mee hoor.

Dat mensen zoveel uitgeven voor en portemonnee moeten ze zelf weten maar dat van het is goede kwaliteit vind ik echt een opmerking om voor jezelf te verantwoorden waarom je zoveel geld uitgeeft aan iets wat dat eigenlijk niet waard is. Een portemonnee lijdt niks dus die gaat lang mee of die nu goedkoop is of niet.

5. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    hahaha hier hetzelfde probleem altijd met manlief

6. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Een portemonnee voor 75 euro? :$ Mijn god zeg, da's duur. Nee, dat zou ik noooooit doen. Maar ja, een portemonnee boeit me sowieso niks, ik zie dat gewoon als een praktisch ding dat niet mooi hoeft te zijn.

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Daarom zeg ik erbij dat ik hem helemaal perfect vind en dat ie helemaal naar mijn zin is. Ik hoef me gelukkig niet te verantwoorden zowel niet aan partner als aan jullie als aan mezelf, zolang ik er blij mee ben is het toch prima? Ts er vraagt wat en ik reageer er gewoon op met mijn mening.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.885
    113
    Als je het kunt betalen, waarom niet. Ik vind hem wel erg leuk trouwens! Maar ik heb een portemonnee tic en koop er sowieso iets van 5 per jaar haha, dus dan houdt ik meestal max 20 euro aan.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hangt je beslissing van onze mening af?

Mijn advies: doe waar jij je goed bij voelt:)

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ja hoor! Als je het kan betalen waarom niet?
    Ik geef het er ook vlot aan uit hoor..

Ik denk maar zo: een ander zuipt het in 1 avondje in de kroeg op met zijn/haar vrienden en de ander koopt er leuke spullen voor

Zo heb ik bijv ook laatst een das gekocht van 120 euro en handschoenen voor 80 euro.vinden veel mensen ook onzin.
    Maar wij gaan daarentegen weer nooit op vakantie of stappen en geven het dus daar aan uit. Ligt er maar net aan waar je je geld aan wil uitgeven vind ik, en als het kan, waarom niet?

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Als jij het kunt missen (en manlief is het er ook mee eens) zou ik het gewoon doen.

Heb net ook even gegoogled en op zich mooie portomonai's alleen te groot voor mij, ik hou van een knip die in mijn tuk past (even vertaald ik hou van een portomonai die in mijn broekzak past)

En met die verstande dat je ook iets overhoudt wat je erin kunt doen natuurlijk ;)

12. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    je kunt het ook zo bekijken...

er zijn mensen (oa ik deed dit vroeger wel eens) die kopen een goedkope beurs maar dan wel geregeld weer een nieuwe en 10 x 10 is ook genoeg betaald.

De laatste tijd was mijn beurs een (gratis bij flair ofzo) zwart make up tasje... heb ik zolang mee gedaan past alles in pasjes paspoort geld..
    toevallig 2 weken geleden een hele fleurige nieuwe gekocht voor jawel 3 euro haha...

en het is ook wat (ik geloof daantje ) hier zegt... ze kocht een dure das en handschoenen... maar daar in tegen gaat ze nooit op stap etc. nouja dan mag je jezelf wel is verwennen met wat duurs toch. het is helemaal wat ze zegt de een geeft het uit aan dit de ander aan dat.

13. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Tja ik heb de mijne (in goede tijden ;)) voor bijna 100 euro gekocht.
    Nu 6 jaar later ziet hij er nog als nieuw uit! Super mooi leer en alle vakjes zijn nog heel.

Als je het kan missen dan waarom niet? Nu zou ik het ook zeer zeker niet doen in mijn huidige situatie, maar als er weer betere tijden aanbreken zou ik het weer doen;)

14. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    als je het kunt missen en hem graag wilt waarom niet, zelf zou ik niet zoveel eraan uit kunnen geven..
    maar moet dan ook wel eerlijk bekennen dat de portomonnees die ik voor 20 euro koop ook na een paar jaar afgeleefd zijn.. toevallig is deze nu ook weer stuk, echt helemaal kapot, rits kapot, en een stuk stof wat los bengelt :S heb dus een nieuwe gevraagd voor mn bday over een paar weken :)
    zelfde geld voor tassen.. ook steeds van 25 a 30 euro maar ook binnen no time kapot.. tewrijl ik dat toch al best veel geld vind (dan nog niet over mn vriend gesproken haha)
    vind hem wel erg leuk je porto overigens :) veel plezier ermee!

15. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    mee eens, ken ook zat mensen die liever 10x een verschillende tas kopen van 10 a 15 euro dan ben je ook veel kwijt, ik heb altijd maar 1 tas.. en dan geef ik meestal maar rond de 25 a 30 uit maar vind best als ik er 50 aan uit wil geven als ik DE tas zie dat dat moet kunnen..

overigens gai k zelf dus ook nooit op stap, ik drink niet.. mijn vriend lust graag een drankje en doet regelmatig wat leuks, ik veel minder vaak..dus ik vind best dat ik dan aan zoiets wat ik zo intensief gebruik iets uit mag geven ;)

alleen is bij mij altijd het probleem dat ik NOOIT een tas zie als ik ehm echt nodig heb (zelfde met portomonnee) en dat ik dan vaak uiteindelijk maar het leukste kies wat ik kan vinden en al snel een beetje spijt heb haha.. maar dan laat ik het maar zo omdat ik het anders sonde vind :D:)

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ga ook nooit op stap en drink ook niet :D

Maar stort t dan liever op de spaarrekening van mn zoontje:)

17. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh haha dat heb ik nou ook altijd... dat ik niet vind wat ik dan eigenlijk zoek... (heb ook een grote fantasie haha)

Maar daarom ben ik een vrouw die helemaal niet graag winkelt.

maar nu je het zegt, ik heb ook een tijdje geleden een diesel tas gekocht... vond hem al langer gaaf... maar was rond de 200 euro ofzo vond ik wel aso duur... maar nu was ie voor de helft en was ik er nog steeds verliefd op dus ben er heel blij!!! het lijkt net of er een olie laagje over zit echt zo gaaf...:D

En ik loop best eens een dure winkel binnen maar ik loop evengoed de zeeman binnen... Ook al heb ik veel geld vaak vind ik iets sund. kan dan ook erg twijfelen... dus ik begrijp ts der toppic wel ;)

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Mozes Kriebel ?!! Daar betaal je 75 euro voor?!? Van mijn lang zal ze leven niet ... ;)

19. mroos

mroos Niet meer actief

Ik koop liever 1 duur ding dan meerdere goedkope.
    Als het je dan ook nog maar 10 euro kost(want zo zie ik het ook.. haha), dan vind ik het een goede koop;).

20. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja echt he als ik geen tas nodig heb dan zie ik van alles leuks maar dan wil ik daar geen geld aan uitgeven omdat ik toch altijd met 1 tas loop .. dus dan vind ik dat sonde :) en als hij dan kapot is en aan vervanging toe is zie ik nooit wat :( vrees dat dat nu ook weer het geval zal zijn met opruiming dat er amper keus is.. maar met een beetje geluk wel voor een leuke prijs haha..

zowel mijn portomonnee als tas zijn kapot :(

ik loop ook net zo goed zeeman binnen hoor, al moet ik wel zeggen dat wanneer ik daar wat koop ik het echt voor thuis gebruik heb (kleding) omdat het toch vaak snel verwassen is of niet lekker zit.. koop dan liever in de opruiming bij shoeby ofzo iets dat ik er wat meer tevreden mee ben.. maar ik koop voor mezelf nooit veel, besteed het liever aan kleding voor mn dochtertje...

Deel Deze Pagina