Kan ik dit maken?? (scheiding)

Discussie in 'De lounge' gestart door wayla, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    knap van je meid, jij en je kindje verdienen dit niet.
    wel doorzetten hoor! komt goed!

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Je hebt gelijk dat je dit doet hoor. Je moet kiezen voor jou en de kleine en dat is belangrijker.

Hij red zich wel en zo niet is hij ook niet een echte sterke vent.

3. wayla

wayla Lid

22 okt 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Nogmaals bedankt voor alle hartverwarmende reacties...

Wil ff een update versturen; heb net heel lang met mn moeder aan de telefoon gezeten en we hebben besloten dat het volgende week vrijdag (ja echt, 1 april hihi) gaat plaatsvinden. Eerder is gezien afspraken die al staan en niet meer afgezegd kunnen worden (ziekenhuisbezoek e.d.) niet handig.

Maar er staat dus een datum en heb mn moeder gezegd dat ze me eraan mag houden... welke uitvluchten ik ook verzin en hoe moeilijk het ook wordt. De laatste voorbereidingen gaan we in de loop van de week bespreken (erg he?)

Ik hou jullie op de hoogte!

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Als jij het gevoel hebt dat je eigen veiligheid en die van je kindje in gevaar komt door het face 2 face tegen hem te zeggen, dan kan je dit inderdaad maken, ik zou wel in de brief uitleggen waarom je het op deze manier gedaan hebt, en dat je er best nog met hem over wilt praten ook over hoe het verder moet met de opvoeding van jullie kindje, maar dat dit alleen gebeurd met een tussenpersoon erbij. (1 die jij hebt uitgekozen hiervoor).

Sterkte!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat goed dat je nu een concrete datum hebt!! Ik denk dat dat sowieso al goed is. Sterkte en succes je kan het.
    Dat je dit al voorbereid zegt al dat je sterker bent dan je denkt;)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ben heel erg tegen scheiden, maar deze situatie lijkt me vrij hopeloos: hij is verslaafd en dus gaat hij echt niets wezenlijks aan zichzelf veranderen.
    Ik zeg dus toch: lijkt me helemaal goed zo, goed dat je voor jezelf kiest nu, en voor je kindje!

7. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik ken ook iemand die het zelfde heeft gedaan, zorg dat je ook belangrijke dingen van emotionele waarde meeneemt!
    Degene die ik ken kon fluiten naar alle spullen ook de babyfoto's van haar kindje.
    Ze moest dan ook helemaal van nix beginnen toen ze bij hem wegging.
    (ik heb haar toen ook dingen gegeven van mn eigen huisraad)
    Ze waren niet getrouwd of geen samenlevingscontract dus ze kon naar alles fluiten.

8. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Heel veel sterkte. En aan een gezonde toekomst van jouw en je kindje denken.

9. zohra

zohra Niet meer actief

he meid
    hoe gaat t nu met je?
    nog verdere voorbereidingen getroffen?
    en heeft je man/vriend nog niks door?
    lijkt me vreselijk hoor, bah sterkte alvast

10. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

moest er een beetje om lachen ! 1 april...
    maar wel goed van je dat je een datum hebt geprikt !! En hou je er ook aub aan... denk aan jezelf maar vooral ook aan je kindje !!

als je toch aan het twijfelen slaat... lees dan nog maar eens dit toppic door... zal je vast helpen dan !

11. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    goed dat je er een datum op geplakt hebt en wat fijn dat je op de steun van je moeder kan rekenen

12. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wat goed dat je de datum vast hebt gezet met je moeder...
    nog 2 dagen zeg... spannend hoor.. vind het heel moedig van je! en idd zorg dat je alle spullen van emotionele waarde wel meeneemt zodat je niet naderhand ernaar kunt fluiten zo vervelend zijn!
    succes meid!

13. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Heb niet echt wat toe te voegen aan wat er al gezegd is. Maar ik vind je echt super stoer dat je voor jezelf en je kindje kiest! Heel veel succes vrijdag!!

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Veel sterkte en succes, wat spannend dat je een nieuw leven tegemoet gaat waar alle kansen weer open liggen en waar het geluk van je kind niet meer in de weg komt te staan door zo'n labiel figuur.

Knap van je!

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Al is de datum inderdaad wat cynisch gekozen :p

16. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    sterkte vrijdag.. zal aan je denken!!

17. liebrando

liebrando Niet meer actief

Goed zo meis, dat je voor jezelf en je kindje kiest!! Er staat je straks een heel nieuw leven te wachten, misschien af en toe even moeilijk maar je komt er zeker wel!!!

18. Only me

Only me Niet meer actief

Sterkte vrijdag!!! Hopelijk valt het mee...

19. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Sterkte voor de 1ste april! Ik ben er zelf veel gelukkiger van geworden, ik hoop dat jij samen met je kindje ook dat geluk in de toekomst vind, Je bent echt een heel dappere en stoere vrouw!!!

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hee meid!

Heb je vorige topic ook gevolgd. Heel veel sterkte en ik hoop dat je door kunt zetten a.s. vrijdag! Zo te lezen heb je alles goed voorbereid. En inderdaad, probeer wat dingen met emotionele waarde mee te nemen, je weet niet hoe hij met de spullen om zal gaan als het eenmaal zover is.

Ik hoop dat je ons in de loop der tijd kan laten weten hoe het is verlopen, maar denk vooral eerst aan jezelf en je kleine. Zorg dat je alles een beetje op orde krijgt en dan horen wij wel weer van je :)

Sterkte meid!

Deel Deze Pagina