Zijn er meer die hun baby muppet noemen? Ik zeg vaak hee kleine muppet baby, of hee mup. Vind het zo raar Was nieuwsgierig of meer hun baby een muppet vinden xxx
lol vind het wel schattig, ik noem niemand zo, maar als ik het zo lees vind ik het wel schattig klinken
vroeger noemde ik ze ook wel eens muppet. Nu voornamelijk little monsters (Lady Gaga), mijn jongste is wokkel of little miss blue eyes, mijn oudste is blondie, tuttebel, tante pollewop of een vreemde afkorting van hun naam.
Ik vind het juist schattig klinken! Hier ook veel bijnamen: boefje, Bobbie, stinkiebinkie(als hij gepoept heeft) en ga zo maar door
Nou ik ken een vent van een jaar of 23 die zichzelf muppet noemt en dat is een onwijze kork haha dus nee zo zou ik ons toekomstige kindje nooit noemen. Zal elke keer aan die vent denken dan haha.
is toch leuk van die bijnaampjes, hier is het Deano of HouDeanie (omdat ie vroeger overal uit kon komen haha en een deel van zijn naam) mijn meisje is ook wel een tuttebel, muts, tutjecola (haha die is van een "verkeerd woord afgeleid haha" ) achterlijk gebakkie van me.. (is liefkozend bedoeld hoor) ach zolang je het liefkozend bedoeld zie ik er geen kwaad in hoor
Nee vind ik ook niet raar. Ik heb nog geen kindjes (eentje onderweg haha) maar ik zou ze ook zo kunnen noemen. Mijn katten noem ik ook zo, gekke muppet of muppie ofzo.
Ik zeg vaak frummie ( van frummel) tegen haar..of Moos, Rozemoos dat soort dingen. Voilgens mij is het héél normaal om koosnaampjes te hebben voor hen waar we van houden
Hihi, mijn oudste is ook wel eens Houdeani! Verder Deanebean of Mister Deane. Toen hij nog een baby was noemde ik hem iniminideanibeani, maar dat is hij nu echt niet meer. Kleine zus noem ik Muppet of Betti Boe. (haar broer noemde haar eventjes Betje Big, maar dat heb ik maar genegeerd, zou het sneu vinden als die bijnaam zou blijven plakken... gelukkig bleef het bij een paar keer.)