Jaaaaaa, het is bijna weer zover: de leukste dag van het jaar (vind ik tenminste) struinen op de koningsmarkt. Al mijn collega's moesten werken, wat eigenlijk ronduit belachelijk is in onze sector, maar ik heb bij de gratie Gods vrij gekregen (na heel veel zeuren en zaniken ik had in februari al vrij gevraagd, dus vond het ook wel terecht). Dus: waar ga jij naar op zoek dit jaar? Hier dochter zoekt een babybornpop die kan plassen (volgens mij heeft ze die, maar goed, ze is sinds kort into de poppen en barbies) glimdingen (geen idee wat ze precies bedoeld, kan variëren van glimmende schoenen tot glittershirt volgens mij) verkleedkleren zoontje wil nog meer hotwheels bumba boeken, spelletjes ed, kind komt niet uit de bumbafase stenen (van die mooie ) pokemonkaarten, aangezien hij die van zijn oudste broer niet mag hebben (duuuuuh, die heeft ie zelf 15 jaar geleden gespaard en sommige zijn wel iets meer waard dan een kwartje inmiddels, goeie investering voor karton ) Ikzelf: boeken, leuke kleding, hebbedingetjes zoals waxinehouders en mooi glaswerk of zoiets schoonvader heeft een bijzetdienblad op poten waar nog niks opstaat, die wil voor daarop nog wat zoeken Man weet niks en oudste zoon moet werken.
Ik moet helaas wel werken. Maar gelukkig een avonddienst weten te krijgen. Ik ga voornamelijk op zoek naar buitenspeelgoed. Niet zo erg als dan iets kapot gaat.
Naar verloren centen op de grond Helaas beide auto's naar de garage moeten doen dus weg geld voor de markt
ooooooh wat erg!! Dat zou ik ook echt vreselijk vinden! Kun je misschien niet zelf gaan staan en zo wat bij verdienen? (en dan misschien tóch dat leuke vaasje kunnen kopen??? )
Op dit moment voel ik veel voor een Koningsdag op de bank (Vind de rommelmarkt hier eigenlijk ook echt een rommel markt)
oh dat is minder, en een ander dorp/stad in de omgeving? Wij gaan zelf naar Maastricht, een heeeeeel grote rommelmarkt in het park.
Ik zoek peppa pig spulletjes. En mischien spul voor buiten of een loopfietsje. Voorheen zocht ik boekjes maar die heb ik genoeg. Puzzels vind ik ook leuk.
Puzzels, boeken, poppenwagen en playmobile voor de jongste 2. De oudste gaat met zn vrienden op pad en moet zelf maar kijken wat hij wil.
Een poppenwagen voor de jongste. We hebben er nu 1 die 4 jaar geleden voor€2,50 op Koningsdag is gekocht, maar na ettelijke botsauto spelletjes van mijn zoons (en waarschijnlijk ook wel ouderdom) is deze het aan het begeven. Dus ik wil een nieuwe voor haar want ze speelt er veel mee. Verder eigenlijk niets, ik heb juist veel puingeruimd de laatste tijd.
ja joh en als je niet zoveel hebt, even je zus/moeder/vriendin vragen of die nog wat weg willen doen Niet te hoog met de prijzen zitten verkoopt echt het beste! Ik denk altijd: liever iets voor 2 euro verkopen dan voor 3 euro door moeten laten lopen
Misschien Groningen.. ach we zien vrijdag wel waar we zin in hebben.. gezien de inhoud van onze kasten kan ik beter zelf op de markt gaan staan
Houten puzzeltjes en losse vtech zoef zoef dieren (dus zonder alle dierentuinen en poespas) en boekjes.
Voorleesboekjes Iets om letters en cijfers te leren Autotjes Verder geen idee.. zie wel wat ik tegen kom
Tip van de juf van mijn zoon: gezelschapsspelletjes voor jonge kinderen. Hebben we niet, wil hij graag. Ik ga alleen niet zo graag die drukte in en al helemaal niet in mijn eentje met 2 kleine weglopers, die dus weglopen zoals het weglopers betaamt en van alles zien wat ik niet wil omdat we genoeg zooi in huis hebben. Ik denk dat ik mijn broer vraag rond te kijken voor gezelschapsspelen.
De rommelmarkt is hier letterlijk een markt met rommel, dus we gaan met zo min mogelijk weer naar huis... We gaan alleen even voor de gezelligheid! Overigens ben ik toch al niet zo een fan van tweedehands spullen.