Verlatingsangst 13 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zara75, 25 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.036
    6.152
    113
    Happyland
    Sinds een paar dagen is het huilen geblazen als ik de kamer uit wil. Soms is het zelfs niet genoeg als ze me wel kan zien, maar moet ze echt op schoot.
    Dacht altijd dat dit rond 9 maanden en 18 maanden was?
    Erg lief hoor, maar best vermoeiend.;)
    Kon gisteravond niet eens bestelde kleding passen, madam zat als een aapje aan mn been geklemd.
    Moet hier eventjes aan wennen, dit heeft ze nog niet eerder zo sterk gehad.

2. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ik denk dat het ergens tussen de 9 -18 maanden gebeurd. Wellicht in jouw geval niet met 9 maanden begonnen maar nu.
    Hoe werkt afleiden? Met iets voor de tv of een favo speeltje?

3. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is 14 maanden en heeft het met fases. Dan is het huilen als ik wegloop. Is begonnen rond 11 maanden, maar het kan ook heel lang goed gaan. Dan heeft ze momenten dat ze steeds naar me toekomt maar ook periodes dat ze het helemaal niet heeft.

4. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Bij mijn jongste zoon duurde deze fase van 9 tót 18 maanden :$ Ik kijk er dus niet vreemd van op dat het ook rond de 13 maanden de kop op kan steken.
    Gek werd ik ervan. Hij was ook extreem bezitterig naar mij toe, iedereen die in mijn buurt kwam werd weggeduwd, ook zijn papa ;)

Het is natuurlijk leuk om te merken dat ze erg aan je gehecht is, maar het kan zeker ook lastig zijn. Hopelijk is ze snel over haar verlatingsangst heen en tot die tijd maar vaak denken 'het is een fase' ;)

Deel Deze Pagina