Gisteren zat mijn man op de laptop en zei dat hij iets gedaan had en het lettertype nu ineens veranderd is. Dacht afsluiten en weer opstarten maar nu ik de laptop weer aan heb is het dus nog steeds zo. Iemand enig idee hoe dat weer terug naar het gewone lettertype kan? (heel internet, welke site dan ook, is gewoon in een stuk kleiner lettertype......)
Control ingedrukt houden, en met het scroll wiel op je muis naar boven draaien tot je letters groot genoeg zijn.
Huh? Ik zie rechts onderin geen getal in % staan...? Heb geen losse muis bij mijn laptop. Als ik het met het touch pad doet, doet ie het niet. Op shift + reageert hij ook niet....? Ben ik nou zo onhandig?
Weet niet welk browser je gebruikt. Maar ik heb Google Chrome en daar staat hij ook niet onderin. Bij Chrome kun je hem vinden als je op dat sleutel gereeschap tekentje drukt. Heb dit ook al eens gehad nadat dochterlief heel vrolijk op de laptop zat te drukken, bij bij was het probleem indd opgelost toen ik de % weer op 100 zette.
heb je op je laptop een klein blauw knopje tussen je toetsen zitten die je als muis kunt gebruiken? Of op je mousepad aan de rechterkant van die pijltjes omhoog en omlaag? Dan zou het met die, incombi met de ctrl toets volgens mij meoten werken. de 100% rechtsonderin, net boven je klokje zeg maar is volgens mij alleen met internet explorer. Ben nu niet in de gelegenheid om op andere browsers te kijken voor je.