Hallo, Is er iemand die een fotocollage kan samenstellen om een uitnodiging mee te maken? We zijn zelf al een hele tijd aan het proberen via adobe photoshopelements maar het lukt ons echt niet en krijg stilaan zin om de laptop door het raam te gooien . Als er mensen zijn die kunnen en willen helpen, dan zal ik de foto's doorsturen via e-mail. Groetjes
Heb het gedownload maar zelfde probleem: hoe krijg ik die foto's op de plaats waar ik ze wil? Ik kan er niet mee schuiven???
Ja ik ga niet nog een programma downloaden. Denk niet dat het aan de programma's ligt maar eerder aan mij . Ga nog even proberen met de twee programma's die ik al heb en hoop anders op een creatieve en lieve dame die me even wil helpen.
Mamvannu, mag ik de foto's doorsturen? Mag jij er gewoon helemaal je zin mee doen en er iets van maken dat jij mooi vindt. En ondertussen zal ik dan online ook nog eens jouw programma proberen. Moet je me wel even je e-mailadres bezorgen via pb .
Als je wil mag je mij ook wel pb-en hoor! Als je dan verteld hoe je het ongeveer wil hebben dan wil ik ook wel voor je proberen om er iets van te maken.
Nogmaals bedankt voor de hulp aan diegenen die zo vlug een mooie collage in elkaar wisten te boksen ! De keuze is gemaakt en de uitnodigingen zijn besteld! Ben benieuwd!!!