Is deze telefoon iets? Ik mag vanaf morgen bij abbonement verlengen en ik vind deze telefoon er wel leuk uitzien. Ben benieuwd wat voor een aanbieding ik van hi ga krijg. Ben geloof ik al wel een jaar of 8 lid bij hun Vorige keer heb ik de samsung galaxsy s2 gekozen abbo was normaal 32 euro pm maar ik mocht voor 23 pm voor de hele looptijd van 24 mnd, toch mooi dacht ik zo.
Ik heb hem en vind hem prima. Maar je moet wel even kijken wat je fijner vindt, de gewone Samsung S3 is wat groter en dat vinden een paar vrienden van me fijner. Ik hou juist niet van zo'n grote, maar gewoon even kijken wat jij qua beeldscherm fijner vindt
Ik heb ook de mini, juist omdat ik de gewone S3 te groot vind. Hij bevalt prima. Sommige mensen verklaarden me voor gek omdat er in de gewone S3 en een aantal andere telefoons een snellere processor enzo in zit. Maar dat merk ik echt niet. Zo intensief gebruik ik m'n telefoon nou ook weer niet, dus ik vind hem echt helemaal prima. En het is ook een heel fijn formaat, niet zo'n joekel!
Dat staat mij dus ook tegen dat de gewone s3 zo groot is. Paar jaar geleden m8est alles zo klein mogelijk en nu kan t niet groot genoeg zijn
Ik wilde ook altijd een kleine telefoon maar geloof me , de S3 went echt wel! En doordat je er zooooo veel mee kan ben je al snel verkocht! je denkt dan ook, vond ik dit nou zo groot...??? De S3 mini is wel wat langzamer als je hem veelvuldig gebruikt en loopt dan sneller vast. Hijs wel goed maar in vergelijking met de gewone S3 op alle punten net een tikkie minder zou persoonlijk voor de gewone S3 gaan, maar kies gewoon wat JIJ fijn vind!
Ik heb m sinds een dikke week en bevalt echt hartstikke goed. Ik vond de gewone S3 echt mega. En de snelheid niks aan gemerkt tot nu toe. Loopt niet vast en hoeft nooit te laden met programmas ofzo. Alles werkt prima
Ik heb hem nu bijna 2 weken en ben er nog steeds super blij mee, de s3 vond ik echt te groot. Ik heb er wel een hoesje omheen besteld maar kan hem nu net aan in mijn zak steken de gewone was echt niet gegaan. Ik heb er geen last van dat die vastloopt of wat dan ook en ik doe er vrij veel mee.
Ik heb m nu 3 maanden en ben er erg tevreden over. Hij kan wel wat minder dan de gewone 3s werd mij in de winkel verteld. Maar ik, als telefoonverslaafde, merk daar weinig van. Gewoon een super telefoon en wat kleiner!!