Kan ik dit nog eten ?

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 1 keer voedselvergiftiging gehad, heb het net overleefd, was compleet uitgedroogd, het was kanje boord aangezien ik al diep in shock raakte. Dus nee, ik had het ook weggegooid kippie ;)
    Sinds het ziek zijn, waar ik 3 maanden doodziek ben egweest, heb echt die tijd niet kunnen werken, en 5 jaar buikpijn aan over heb gehouden, check, check en dubbelcheck ik alles!.
    Ook al kan het nog, ik doe het niet, zo ziek als toen hoop ik nooit meer te worden, iig. niet door een fout die ik aan mezelfte danken heb, dan.

Heb je wel iets anders gegeten dan kippie? een shakie?

2. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Lekker opeten die croissantjes... Als de rol nog niet opengemaakt was kan het best...

Waarom ben je trouwens hondsberoerd Kippie? Je zit toch niet op een eitje te broeden? .. :D

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja kun je nog makkelijk eten. Is adviesdatum, maar meestal kun je dit nog vele weken later nog eten. Bij melk, vis ed zou ik wel voorzichtiger zijn (maar ook dan kan je neus en je tong je meer vertellen dan een datum van een fabriek).

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

hahaha nee was het maar zo'n feest, nee die stink griep hangt hier al weken af en aan in huis, word er scheit ziek van, denk je er van af te zijn komt het tien keer zo hard weer terug... Ben zooooo blij als het weer goed weer word ;)

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Gewoon eten joh, mocht je er nog zieker van worden, weten wij tenminste dat het dus toch niet kan :D ;)

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

ja lekker is dat hahaha mag ik het testen ;)

nee hij is gisteren gewoon de kliko ingegaan.

7. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Heel verstandig.
    Ik ben ook echt een kliko en eet heel veel dingen wel over de datum, maar vers deeg over de datum gaat bij mij echt wel de kliko in.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ten minste houdbaar betekent niets meer en minder dan dat de fabrikant tot die datum aansprakelijk gesteld kan worden voor de kwaliteit van het product en voor als je er onverhoopt toch ziek van wordt.
    Dat betekent dat een product dus meestal (veel) langer dan die datum houdbaar is, want een fabrikant gaat echt niet een datum op z'n product gooien waarbij het al twijfelachtig wordt.... (die wil echt niet ergens aansprakelijk voor worden gesteld).

Waar je wel altijd je aan moet houden, is de UHT: uiterlijk houdbaar tot. Die staat op versproducten.
    Afbakcroissants van daneroles zijn verre van vers.... ;)

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Echt? Vers deeg doe ik een bakvorm en zet het in de oven!:p

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Hmmmm, daar heb je me idd.;):)

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zolang het niet groen/blauwig is zeg ik: eet smakelijk!! :)

Deel Deze Pagina