Ik heb 1 keer voedselvergiftiging gehad, heb het net overleefd, was compleet uitgedroogd, het was kanje boord aangezien ik al diep in shock raakte. Dus nee, ik had het ook weggegooid kippie Sinds het ziek zijn, waar ik 3 maanden doodziek ben egweest, heb echt die tijd niet kunnen werken, en 5 jaar buikpijn aan over heb gehouden, check, check en dubbelcheck ik alles!. Ook al kan het nog, ik doe het niet, zo ziek als toen hoop ik nooit meer te worden, iig. niet door een fout die ik aan mezelfte danken heb, dan. Heb je wel iets anders gegeten dan kippie? een shakie?
Lekker opeten die croissantjes... Als de rol nog niet opengemaakt was kan het best... Waarom ben je trouwens hondsberoerd Kippie? Je zit toch niet op een eitje te broeden? ..
Ja kun je nog makkelijk eten. Is adviesdatum, maar meestal kun je dit nog vele weken later nog eten. Bij melk, vis ed zou ik wel voorzichtiger zijn (maar ook dan kan je neus en je tong je meer vertellen dan een datum van een fabriek).
hahaha nee was het maar zo'n feest, nee die stink griep hangt hier al weken af en aan in huis, word er scheit ziek van, denk je er van af te zijn komt het tien keer zo hard weer terug... Ben zooooo blij als het weer goed weer word
Heel verstandig. Ik ben ook echt een kliko en eet heel veel dingen wel over de datum, maar vers deeg over de datum gaat bij mij echt wel de kliko in.
Ten minste houdbaar betekent niets meer en minder dan dat de fabrikant tot die datum aansprakelijk gesteld kan worden voor de kwaliteit van het product en voor als je er onverhoopt toch ziek van wordt. Dat betekent dat een product dus meestal (veel) langer dan die datum houdbaar is, want een fabrikant gaat echt niet een datum op z'n product gooien waarbij het al twijfelachtig wordt.... (die wil echt niet ergens aansprakelijk voor worden gesteld). Waar je wel altijd je aan moet houden, is de UHT: uiterlijk houdbaar tot. Die staat op versproducten. Afbakcroissants van daneroles zijn verre van vers....