Vroeger toen ik klein was...

Discussie in 'De lounge' gestart door SuzykeQ, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    ... ongeveer 5 jaar...Wilde ik zwemkampioen, turnkampioen, juf worden, moeder worden, danswedstrijden doen, een huis, 2 of 3 kinderen, 2 poezen, en een lieve man hebben...

Wat ben ik geworden? receptioniste, ik heb idd. lang wedstrijden gedaan, in zwemmen, turnen en dansen. Ik ben geen juf geworden. Ik heb wel een leuk huis, lieve man, 2 poezen en 2 kinderen.

En mijn oudste dochter lijkt precies dezelfde wensen te hebben als ik...wedstrijdzwemmen, ze zit op turnen, jazzballet, wil ook juf worden en moeder, en ook poezen later ;) grappig om zo te horen :) en ik heb niets gezegd voordat ze met deze sporten begon!

Hoe is dat bij jullie? lijken jullie kinderen op jezelf, op je man, wat wilden jullie vroeger en wat is ervan uitgekomen? mijn jongste lijkt qua uiterlijk sprekend op mij en mijn oudste qua innerlijk en wensen :)

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Leuk topic! :)

Ik wilde ook juf worden en ik wilde later jong kinderen, trouwen natuurlijk en op een boerderij wonen met een paar paarden.
    Er is niet echt wat van terechtgekomen :D
    Ik ben salarisadministrateur, werd op mijn 26e (alleenstaand) moeder, woon in de stad in een appartementje en paardrijden doe ik al een paar jaar niet meer :p

3. maria04

maria04 Niet meer actief

Later als ik groot wordt wil ik mama worden en dierendokter en wil graag in een paleis met een prins wonen.

Ik ben geen dieren dokter geworden maar verpleegkundige ben wel mama geworden van drie heerlijke kinderen en woon samen met een knappe (prins) man in ons eigen paleisje . Dus deels is het uitgekomen hihi

4. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik wilde juf worden, en in zekere zin ben ik dat nu ook want ik homeschool mijn kinderen. Ik wilde overigens absoluut geen moeder worden, en nu heb ik er 3

Mijn zoons willen One direction, astronaut, doc mcstuffins, kok, tovenaar, politie agent, brandweerman, en dora worden.

5. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk!!! :D

Mijn jongste heeft overigens nog geen idee wat ze wilt worden, maar Elfje is altijd goed merk ik :) wie weet wordt mijn dochter dus later Elf, als jullie haar met haar stokje zien overvliegen, die is van mij ;)

6. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    En haha One direction worden :) geweldig toch!

7. knap

knap Niet meer actief

Moet eerlijk zeggen zo jong had ik nog niet echt dromen over wat ik wilde worden.

En dat is uit gekomen weet het nu nog steeds niet.

Een ding ben ik wel geworden en dat is moeder.

8. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Vroeger toen ik klein was wou ik piloot worden...

Ik ben het uiteindelijk niet geworden, heb wel toerisme gestudeerd en ben als check in bediende op de luchthaven begonnen.

Uiteindelijk heb ik altijd administratieve jobs uitgeoefend en ben nu directie assistente in de banksector.

Als ik alles opnieuw zou kunnen doen zou dierenarts voor paarden worden.

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Van de kinderen weet ik het nog niet.

Maar ik wou altijd juf worden, of forensisch onderzoeker. En ik wou auto kunnen rijden!
    Van bloed val ik flauw en verder ben ik totaal afgekeurd vanwege mijn handicap..
    Maar dat autorijden en auto's bezitten is gelukkig wel gelukt.

10. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik wilde altijd wel in de zorg en dat is het geworden. Mijn dochter is er nog te klein voor, geen idee wat ze zou willen. Ze is echt wel een actief kind, zou frappant worden als zij op kantoor gaat zitten. :D

11. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Vroeger toen ik klein was wou ik mama worden.. :D

Nou, dat is in ieder geval gelukt!

12. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik wou vroeger danseres worden.
    Heb heel lang gedanst en nog eventjes les gegeven, dus is een klein beetje uitgekomen:)

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik wilde vroeger advocaat worden en jonge moeder van 6 kinderen (lekkere combinatie ook ;)).
    Ik heb Nederlands Recht gestudeerd en ik was hard op weg om advocaat te worden, toen ik onverwachts zwanger werd van de oudste. Toen wilde ik meteen geen carrière meer maken en zoveel mogelijk bij de kinderen zijn.
    Het enige wat er van uit is gekomen is dat ik jong moeder ben geworden (ik was 21). Zes kinderen wil ik nog steeds wel, maar dat wil mijn man écht niet (ik betwijfel ten zeerste of er hier ooit nog een derde komt). Het grootste gedeelte van mijn tijd besteed ik aan de kinderen en daarnaast werk ik twee dagen als technisch vertaler (lekker vanuit huis, dus dan zie ik de kinderen tussendoor ook nog).

Mijn zoon wil later tv-kok worden ;). Dat heeft 'ie echt niet van mij. Inmiddels vind ik koken wel leuk, maar het heeft wel 25 jaar geduurd voordat ik er überhaupt iets van kon. En hij wil graag veel kinderen.
    Mijn dochter wil prinses worden (volgens mij is ze er van overtuigd dat dat al is gelukt ;)) en ze wil ook heeeeeel veel baby's (samen met m'n zoon, dat is dan weer minder).
    Dat veel kinderen hebben ze wel duidelijk van mij. Ze zijn nu allebei helemaal verliefd op hun babynichtje van 5 weken en sowieso gek op alle kindjes/baby's. Dat had ik vroeger ook heel erg, terwijl mijn man (nog steeds) niks met kinderen heeft, alleen die twee van ons vindt hij leuk.

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Toen ik 4 was wilde ik juf en jong moeder worden.
    Vanaf dat ik 8 was chirurg of advocaat.

Ik ben aan mijn studie rechten begonnen maar niet afgemaakt;)
    Wel ben ik jong moeder geworden:D

Ik werk nu al financieel medewerker en wil in de toekomst de PABO gaan volgen.

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik wilde timmerman worden. Later juf. Daarna dokter. Toen agent. Toen directeur. Dat wisselde heel vaak.. Ik wilde wel trouwen en veel kinderen haha.

Uiteindelijk ben ik gaan leren voor kapster en werk ik nu bij de thuiszorg :) wel getrouwd al, en kinderen word aan gewerkt.

16. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, moet hij zich alleen nog even leren klonen haha.

17. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik wilde moeder er zangeres worden. Moeder ben ik geworden ja maar zangeres jullie begrijpen denk ik wel wat ik bedoel haha

18. Amare

Amare Niet meer actief

Vroeger wilde ik koningin worden, omdat ik dacht dat ze net als dagobert duck in het geld zwom :D

19. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Lise :) en ik was altijd bang dat wanneer ik de tape van Alfred J. Kwak nog eens draaide, hij weer voor me moest gaan zingen en dat vond ik zielig hihi die kinderlogica he!

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik wilde Mama worden : check!
    Ik wilde verpleegster worden: check! ( Al hoewel in nu bewust thuis ben )
    Ik wilde trouwen: bijna check :p
    Verder geeeeeen idee!

Mijn oudste dochter wil zakenvrouw worden zegt ze ze weet alleen zelf nog niet wat het inhoud hahaha geweldig! :D

Deel Deze Pagina