Oh ik zou dat wel eten. Ik heb wel vaker dat ik voor 2 dagen kook en de volgende ochtend staat het nog op het fornhuis. Oke, met 30 graden hartje zomer zou ik het weggooien maar met dit weer eet ik dat wel.
Kook praktisch altijd voor 2 dagen (vlees en groenten) en het blijft ook altijd op het fornuis staan. Enkel met extreme hitte zet ik het in de koelkast. Veel familie en vrienden doen het niet anders.
Oh ja hoor dat zou ik gewoon opeten. Het is tenslotte geen 35 graden buiten momenteel,dus het kan echt niet zo gauw bederven
Wij hadden dat zeker gewoon gegeten, tenzij het + weet ik hoeveel graden is in de keuken Maar met dit weer lijkt die kans mij niet zo groot.
Ik zou het niet meer eten, vooral vanwege de rijst (denk dat veel mensen dit niet weten, is vanwege een bacterie die in rijst zit en door opwarmen geactiveerd wordt, kan dus echt vervelend uitpakken als het na het bereiden niet goed wordt bewaard). En je bent ook nog zwanger, dus nee, niet doen.
Hmm nee, zou dat niet meer eten nu ik zwanger ben. Voor de zekerheid gewoon. Normaal durf ik dat wel.
Ik weet niet, ik ben eigenlijk nooit zo moeilijk. Komt omdat ik het zo vreselijk zonde vind om iets weg te gooien. Dan geef ik het nog liever aan de honden
Nou, met pijn in m'n hart is het in de prullenbak beland. Had dit voor het eerst sinds lange tijd weer gemaakt en er echt trek in ondanks dat ik het gisteren ook al had gegeten, maar als ik dat dan lees van de rijst, dan durf ik het toch niet. Blij dat ik altijd wel patat in de vriezer heb liggen, hoef ik in ieder geval geen honger te lijden
Mijn moeder liet vaker dingen gewoon een nacht op het fornuis staan. Pastte met een groot gezin geen pan in de koelkast. Ben er nog nooit ziek van geworden.
Het gaat er denk ik meer om dat ze zwanger is, normaal zou ik t gewoon eten maar met zwangerschap geen risico nemen.
Waarom het risico nemen voor die paar centen. 🤔 Gewoon even naar de supermarkt iets nieuws halen.