jaja ben weer eens verkouden. Normaal heb ik dan alleen een verstopte neus, maar nu zitten mijn oren ook dicht, blijf ik de hele tijd aant hoesten soms hoest ik wel wat slijm op en heb ik hoofdpijn en vooral als ik opsta van een stoel of bank of uit bed. Blegh vind er niets aan en mag voor mij wel weer over zijn. Jullie hoeven niet te reageren hoor, maar wilde het even kwijt. Ben liever 3 dagen goed ziek, dan dat ik hier een week mee door kwakkel en niet weet wat ik moet.
Ik klaag even mee, maar ik heb hooikoorts... M'n man zei vanmorgen dat ik de hele nacht gesnurkt heb. Maar mijn neus zit aan twee kanten volledig dicht. Slaap dus al met m'n mond open en voel zelfs in m'n slaap de kwijl gewoon uit m'n mond lopen.
Herkenbaar! Hihi! Hier vanmorgen ook een nat kussen.. en dus natte mondhoekjes, ieuw! Beterschap meiden!
hihi ja hier ook hoor, dan wordt ik wakker en denk ik gadver wat een natte plek, hup kussen maar omdraaien want slaapt niet zo lekker op een nat kussen .
ik ben altijd verkouden, soms met 3 dagen ertussen en dan begint het weer, grrrr, dat is sinds mijn dochter naar een KDV gaat, we zijn allebei bijna altijd verkouden. heb standaard neusspray op mijn nachtkastje staan want als ik iets irritant vind en ergens niet van kan slapen dan is het wel een verstopte neus. beterschap dames!
Ow herkenbaar! Ben al verkouden sinds vorige week, en sinds maandag echt heel erg. Zo erg dat ik zelfs moest overgeven na een hoestbui. Heb me woensdag zelfs ziekgemeld, want ik voelde me zó beroerd. Nu ben ik er bijna vanaf, en nu begint mijn zoontje. Die heeft voordat ie naar bed ging, nog overgegeven, omdat ie niet uit een hoestbui kwam.