Hoi, Ik vind mijn temp zo raar... Misschien issie wel heel normaal hoor.. Ik heb deze maand ook geen knaltest wat betreft ovulatie gehad. Klopt mijn gedachte dat ronde de 14e waarschijnlijk mijn ei is geweest.. en ik vind de temp nu zo raar schommelen..of ligt dat aan mij? http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php Ik hoor het graag Groetjes
Wanneer was je knaltest? Die kun je invullen bij fertility friend. Als je zoveel mogelijk invult, kan fertility friend er vaak wel iets van maken. Bij het onderdeel tests, moet je dan opk op + zetten. Ook eventueel cervixslijm of stand van de baarmoedermond, kunnen aanwijzingen zijn, mits je die hebt bijgehouden natuurlijk. Niet iedereen doet dat. Maar op basis van alleen je temp. kan ik er ook niet veel van maken. Dag 14 sowieso neit. Dan eerste dag 13, maar ik zou eerlijk gezegd denken helemaal neit. Maar met met een knaltest zal het wel, dus dan hangt het er even vanaf op welke dag je die had.
Hoe temp. je trouwens wat gezien de waardes krijg ik het idee dat je via de mond tempt en dat kan erg onnauwkeurig zijn. Als je een nachtje met je mond open lag bijvoorbeeld, scheelt dat al. Je kunt beter rectaal meten, of als je dat vervelend vindt vaginaal of met een oorthermometer, al schijnt dat ook onnauwkeurig te zijn, omdat je ene oor warmer is dan de andere als je erop gelegen hebt.
@babke, tja ik ben met die site net nieuw..dank je wel voor je tips. Ik had helaas geen knaltest, wel test die donkerder werd, maar niet zo donker als moest. Ik temp rectaal Ben idd bang dat er iets mis gaat met mn ei
Als dit mijn tempkaartje was dan zou ik gaan voor een ei op dag 18, toen kwam er wat meer stabiliteit in en bleef de temperatuur ook doorstijgen. Maar vaak is het met tempen zo dat je je eigen kaartje leert lezen na verloop van tijd. Ieder lichaam is anders en dat heeft uitwerking op je temperatuur. Wanneer was je meest positieve ovulatietest? Welke merk tests heb je en heb je normaliter wel een knal test of was dit je eerste keer met ovulatietesten? Hier kreeg ik pas de 3e ronde wat meer inzicht in mijn eigen cyclus, door zowel tempen als ovutesten. Succes
@loki Ik doe al maanden de test Deze maand inderdaad voor de eerste keer een ander merk geprobeerd. Normaliter zo rond euh de 14e, 16e.... Qua tempen dus geduld hebben dank je wel!