Hallo allemaal, Graag zou ik jullie opinie willen hebben.. Ik ben zelf half indische en wil graag mijn oma vernoemen Als ons kindje een meisje word. Mijn oma heet Srimarjati.. Wie weet hier iets moois van te maken.. Zelf had ik siri in gedachten. Weet iemand verder nog mooi indische namen.. Vind nona erg lief, vind melati niet mooi en dewi ken ik een paar.. Hoop dat jullie mij kunnen helpen! Liefs Pindarella.
Mari, Sari, Sima, Siti, Jara..even snel, volgens mij best wel wat mogelijk hoor, met zoveel letters in je oma's naam.. Siti heet een tante van mij, ik ben ook indisch dus Siti is ook nog een echte indische naam. Zelf hou ik niet van indische namen, maar ik zal even mn facebook lijst erbij pakken: Shanseray Shemaya Sequoia Tashana Chanté Chantel Chiara Cisel Ferial Harima Saima Naema Jesarela Jismerai (lijkt wel een beetje op je oma) Lejay Najewa Salomé Samiah Sjadé Tanina Yaleesa zo dat was mn facebook vriendenlijstje.. Dat zijn wel wat modernere Indische namen, maar misschien ook wel streekgebonden ofzo, want het lijkt niet echt op Srimarjati.. succes!
Siri vind ik erg mooi hoor, ook niet zo ingewikkelt of vergezocht. Net als Sara, maar dat zal niet Indisch zijn haha Veel succes
Hallo! Van de al genoemde suggesties vind ik Siri, Sima, Sari en Jara heel mooi! Mijn suggesties: Mita Simi Marja Sita Sri / Srini Mira
Siri vind ik een prachtige naam. Als indische naam vind ik Adinda erg mooi (van Saidjah en Adinda, uit Max Havelaar). Maar die heeft weinig te maken met jouw oma's naam.