Ik zie duidelijk 3 streepjes. Maar vanaf deze hoek het geslacht bekijken is niet betrouwbaar. Heb je geen pottyshot? Daarop kan je geslacht beter zien. Hoe ver was je trouwens op de echo want de kans is ook nog aanwezig dat je de nub gezien hebt en die verward met een piemel en dus van jongen uitgaat. De nub vormt zich tot geslacht rond de 14e week (soms paar dagen eerder of later)
Ik was daar 13 weken en 5 dagen zwanger. We hebben toen een geslachtsbepaling laten doen in Lommel en zij zegt een jongen. Ik weet het niet meer hoor... Dit is de enige foto van de billen zeg maar. Verder alleen foto's waar het hele kindje op staat
Een potty shot voor de 14 weken kan nog de nub zijn. Als ik deze foto zie dan lijkt het mij meer op de navelstreng (gezien de dikte). Maar ook ik kan het fout hebben hoor. Laatst had ze bij iemand ook duidelijk een jongen gezegd op dit termijn. Ik zei sat de nub een meidenstand had en ging tegen lommel in. Bij de 20 weken was het echt een meid. Ik zou even de 20 weken afwachten en dan pas kleur shoppen
Ik denk dat ik nog even zou wachten met shoppen. Ik vind het een beetje twijfelachtig Bij de eerste echo die je plaatste dacht ik eigenlijk dat het een meisje was, bij de tweede echo een jongen..
Ja ik ben straks om 12 uur weer klaar met werken en dan zal ik een foto maken van de zijkant. Alleen ligt ie daar dus op zijn buik en niet op z'n rug
denk eerlijk gezegd ook eerder een meid dan een jongen, Maar 14 weken is wel erg vroeg! Zou 20 weken afwachtten, @ love dat was ook mijn gedachtte ...zelf een foto maken haha als dat zou kunnen...
Ik kan mij ook wel voorstellen dat je twijfelt. Maar ik heb gehoord van een echografiste dat een jongen ook streepjes kan hebben, dus ik zou ook niet meteen roepen het is een meisje.
De nub is niet te zien. Jammer Die 3 streepjes op de laatste echo is trouwens de navelstreng. waar dat pijltje op gericht staat
mijn 1e gedachtte was ook meisje 3 streepjes, Maar het is een echo van 12 wkn? gok ik, dan is het geslacht niet te zien, dus daarom idd een navelstreng
Maar hoe ziet die mevrouw het dan? Hoe kan het dat zij zo vroeg die echo's maakt en overtuigd is van zichzelf als het medisch niet te zien is zeg ,maar?
Vind het ook gewaagd de echo van 14 wkn en geslachtsbepaling, daar vind ik het ook niet duidelijk. zie dat het zelfs 13,5 week is...onbetrouwbaar eigenlijk maar ik denk een meid!!! Ben trouwens wel benieuwd wat het nu is hoor hiih
Het is er 1 of er moet er nog 1 tevoorschijn komen... Ben benieuwd of de rest wel klopt hoor 10 pendels op een jongen en 2 op een meisje!