Kan ik echt blauw gaan shoppen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door JoyofLiving, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Dat pijltje wijst volgens haar naar een piemeltje.

Alle echo's die hier gepost zijn is met 13,5 wkn volgens de meting van de vk maar ik denk zelf 13,3 daar te zijn omdat ik weet wanneer mijn ei was. Je kunt bij haar vanaf 13 wkn terecht voor een geslachtsbepaling

Ik zit nu in de wachtkamer bij de gyn. Ik zal zo eens aan hem vragen of ie zich eraan wil wagen maar dat zal wel niet

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    dat pijltje bij je laatse foto?

Nou ben bang dat ze verkeerd gekeken heeft dan want als het pijltje wijst naar het geslacht op de laatste echo dan is het een meid

Ook dat kan op die echo ook weer niet daar heb je toch echt een echo van onder de billetjes nodig.

Zie op beide fotos waar pijltje staat streepjes...;)

Ben benieuwd of ze zometeen willen kijken
    Spannend

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Joy wat vervelend dat het zo onduidelijk is voor je. Anders toch nog eens bellen met het echo bureau? Hier konden we terug toen ze twijfelde (met 16 weken) en hebben nog een 2de keer mogen kijken. Was ze in Lommel overtuigd van een jongetje?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Joy zeker even vragen....zeg dat je je druk maakt en tussendoor vraag je eens of hij iets kan zien...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar lieve joy had je zelf het geslacht duidelijk gezien?

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Jij kan niet aan de hand van je ei precies berekenen hoelang je zwanger bent;)
    Je kan je ei wel gevoeld hebben maar de bevruchting kan nog een paar dagen duren. Innesteling kan zelfs nog een week tot 10 dagen duren omdat het eitjein een soort rust kan gaar voordat het zich innesteld. Het kan dus zomaar zijn dat iemand volgens haqr berekening bij 7 weken is en volgens echo 5,5 of 6 weken...
    Zou dus gewoon uitgaan van de vlos eb echo..

7. Onje

Onje Niet meer actief

Mijn pendel van MirandaV , tinkerbel, Liz, Sweet Angel, ChantalCindy en Zuurtje waren juist! Een meisje!

Ben benieuwd wat jij krijgt!
    Heb je de nub laten bekijken ?

Nub was bij mij ook 2x een meisje.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien even in een Topic bespreken dames;)

9. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    haha idd!! is al opgelost;)

ben trouwens ook benieuwd of TS het zelf gezien heeft.

10. Onje

Onje Niet meer actief

Ooh spannend TS ! laat je het ons weten !

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:D...

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Damay, dat kan idd ja maar dan ben je altijd korter zwanger dan je zelf dacht. Ik was juist volgens haar een paar dagen verder ;)

@ iedereen, de gyn heeft gekeken hoor! Hij zag wel een uitsteeksel wat een piemeltje kan zijn maar het kon volgens hem ook een clitoris zijn. Hij heeft gezocht naar de balletjes maar die kon hij niet vinden dus hij durft er geen uitspraak over te doen. Kortom; het geslacht is dus een verassing :(

Ik heb de vrouw in Lommel gemaild hoe zeker ze is van haar zaak

13. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Denk je dat mevr Lommel maar moet laten voor wat het is ook al zegt ze dat ze 99% zeker is.
    Zou vragen om een 2e echo gratis als je week of 16 bent

Ben het met je gyn eens rond dit termijn hebben meisjes als jongens een uitsteekel, de nub die tussen 12 en 14 weken is gaat zich nu hervormen na het geslacht.
    Dus kan beide kanten op

Zou voor nu geen blauw en roze gaan shoppen

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd vindt dit niet juist van die mevrouw in Lommel....dan mag ze die echo niet maken!
    Zo'n balzak moet je dat dan nu niet zien?

15. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Heb geen idee love

als je de nub theorie bekijkt is dat betrouwbaarst tussen 12 en 14 weken, en dat is ze nog niet.

Maar het ontwikkelt zich wel snel na 14 wkn dus je zou denk ik al wel iets moeten kunnen zien wat erop lijkt lijkt mij

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik vindy iig dat die vrouw in Lommel die echo's niet moet maken....... Kan hier zo boos om worden....

Doe ze dan met 16 weken zoals alle pretechobureaus ... Zeker weet je zelf ook dat het erg vroeg is nu...maar zij zegt 99% zekerheid te kunnen geven

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    @joy zou je handtekening wel even aanpassen....

aangezien je geen duidelijkheid hebt.
    Heb je geen echo trouwens meegekregen van tussen de beentjes..of heeft ze uberhaubt tussen de beentjes gekeken van onder?

op deze manier kan ik ook geld verdienen met 14 weken...zeg niet dat ze slecht is, maar hier word jij niet wijzer van, en dan kan ik er idd ook boos om worden dat ze dan nog durft te zeggen 99% zeker.

Als de gyn tussen de beentjes van onder heeft gekeken en niks kan zien (geen balzakje) wat moet zij dan hebben gezien?

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ja ik zal m'n handtekening idd maar aan gaan passen.

In Lommel zei ze dat ze duidelijk 2 balletjes en een piemeltje zag. Ze heeft het eigenlijk wel bij iedereen hier bijna goed gehad die bij haar zijn geweest. Bij mij de vorige keer ook, dat dan weer wel. Dus ze zal misschien beter apparatuur hebben.

Aan de andere kant had ik haar gevraagd naar het hartje te kijken omdat onze dochter* namelijk een hartafwijking had. Ze kon alleen maar zien of het hartje klopt zei ze maar meer niet de rest van organen enzo kan ze wel zien of het op de goede plek zit

Maar de gyn had vandaag wel het hele hart in beeld en de hartkamers enzo dus ja.. Zijn apparaat zal ook wel goed zijn? Dan had hij toch ook wel het geslacht kunnen melden als het zo duidelijk zichtbaar is?

19. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Heb je het zelf ook gezien dan duidelijk 2 balletjes en een piemeltje?
    Meestal krijg je dus een echo mee van tussen de beentjes.

De pretecho bureaus hebben ander apparatuur waar ze medische ook veel op kunnen zien, En een geneocloog heeft andere apparatuur waarmee ze mischien andere dingen weer kunnen zien.

Maar het geslachts is met beide te zien, als de genecoloog tussen de beentjes heeft gekeken van onder en Mevr Lommel dan moeten ze beide hetzelfde hebben gezien.

Als er met 13.5 week al 2 balletjes en een piemeltje te zien was...dan moeten ze er nu nog zijn.
    Zeg niet dat het geen jongen is, Maar je heb geen echo waar het op te zien is!

Hoop dat je bij Mevr Lommel voor een gratis echo terug mag met een week of 16 en dat je dan meer duidelijk hebt

20. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik heb net een email van mevr Lommel gehad

Dag Joyce,
    Ik heb het even nagekeken en woensdag hingen er echt wel balletjes aan.
    Shop gerust verder.
    groetjes.
    Marita

Deel Deze Pagina