Ik ben ooit met 13wkn in Lommel geweest en zij zei toen al jongen (bij mijn echo zag je ook van die streepjes) en het is ook een jongen. Volgens mij zegt ze het alleen als ze het zeker weet, maar ik bleef ook twijfelen haha, succes!!
in ieder geval mooie kleertjes mocht het toch een meid zijn kan je altijd omruilen mits je bonnentje nog heb
Wat een onzekerheid zeg joyofliving. Hier had ze in Lommel wel echt gelijk met 14 weken: was overduidelijk een meid. Kan eens kijken of ik onze echo nog zo terug kan vinden om evt te vergelijken met die van jou..
Joy ziet er goed uit je shopvangst ,wat is het allemaal buiten de kleertjes? Mag je ook ruilen na 14 dagen in NL. hier in BE is dat dus niet!
Ben benieuwd naar jouw foto Abri @ Nimme, boxkleed, aankleedkussenhoes, slaapzak, deken, muziekdoosje Geen idee binnen hoeveel dagen ruilen, maar ze zullen vast niet moeilijk doen als ik t uitleg. Ik heb de spullen van Demi ook kunnen ruilen bij die winkel die ik in sept 2012 had gekocht en dat zonder bon! Echt een super winkel dus
spannend zou vervelend zij als je kleertjes moest ruilen denk dat je net zo.n mooie echo zult zien als de mijne
Kijk eens aan lijkt mijn echo wel hihi Gefeliciteerd!!!!!! enne je mannentje had het toch goed gezien