Hoi hoi! Wie heeft er ervaring met vroege echo's? Ik heb een week geleden positief getest!! Jippie!!! In verband met een BBZ vorig jaar krijg ik aanstaande dinsdag een echo, om te zien of het op de juiste plek zit. Wat kan ik verwachten? Mijn eerste dag laatste menstruatie was 13 juli en ik heb een beetje wisselende cyclus zo tussen 28 en 32 dgen, dus ik zal dan zo tussen de 5w en 5w+5dgn zwanger zijn als ik het goed bereken.
heb bij me vorige zw schap ook ivm bbz een vroege echo gehad met 5.5 week je zag bij mij nog niks alleen verdikt baarmoeder slijm vaak is dat een goed teken dat er een zwangerschap aan de gang is weekje later een garnaaltje met kloppend hartje... bij sommige zie je een zw schapring of al vruchtje en soms al kloppend hartje spannend succes morgen en duim dat alles goed is
Zo zag het er bij mij uit.Misschien heb je er iets aan? Was meer een zwart gat met een wit rondje erin(zie je op de foto niet zo heel duidelijk helaas)
Ik had bij mijn eerste zwangerschap een echo met net 6 weken maar was toen nog helemaal niks te zien. Twee weken erna opeens een knipperlichtje.
Ik had met vermoelijk rond de 4,5 week een echo en toen zag je verdikt baarmoederslijmvlies en een ringetje en verder nog geen vruchtzakje of iets dergelijks. dinsdag de tweede echo en dan hopen we 8,5 week zwanger te zijn en een kloppend hartje te zien.
Ik dacht met 5 en 6 weken echo's te hebben, toch bleek de termijn niet en ik loop 3/4 dagen achter. De eerste echo was er niks te zien behalve verdikt baarmoederslijmvlies en een zwart gat van 7mm wat de vruchtwater is. Als we het op de laatste meting houden zal dit rond 4,3 dagen zijn geweest. De tweede echo was de vruchtwater gemeten op 1,70. Ook kon je met de bloedstroom de moederkoek in ontwikkeling zien. Ik was toen gemeten 5,3 dagen. Vrijdag moet ik dan 6,3 (volgens metingen, anders zou ik het vandaag al) zijn en dan krijg hopelijk op de echo een klein vruchtje te zien!
Ook spannend voor jullie dus Purified en oxbow!!! Bedankt voor jullie reacties allemaal! Morgen is het zover, ben heel benieuwd wat we gaan zien... best wel spannend hoor...
Ik lees even mee! Ik krijg door een miskraam ook een vroege echo op 7 augustus. Dan ben ik ongeveer 6+2.
sproetepetoet hoe was je echo? Hier vandaag een goede echo gehad, kindje liep wel 3 dagen achter, maar hartje klopte stevig. Moet eerlijk zeggen dat de vk hier ook niet het beste apperatuur hebben, vind ik persoonlijk, maar het is super dat ze het hier hebben en je niet tot 12 weken hoeft te wachten.
Ik heb vandaag een echo gehad, (ongeveer 4 weken) en je zag de baarmoeder en een heeeeel klein zwart puntje wat het vruchtzakje moest voorstellen! Nou ik kan prima toe zonder bril maar dit was wel heel klein, maar ach het zat op de goede plek.
Hoi Allemaal, De zwangerschap zit in de baarmoeder, Jippie! Er was een vochtzak te zien, waar heel af en toe vaag een in vlekje in kwam, maar dit was te weinig om op de echofoto vast te kunnen leggen. Dus eigenlijk een zwarte holte... Eileiders en omgeving was niks te zien. Moet volgende week terug komen. Ben alleen zo zoooo mega misselijk sinds afgelopen week. Zo erg was het bij mijn vorige zwangerschappen niet. Ik kan eigenlijk alleen maar liggen. Zelf 's nachts kan ik niet slapen van de misselijkheid... Ik ben echt doodop ondertussen. Probeer wel af en toe op het forum te kijken, maar word ook elke keer zo misselijk van naar het schermpje kijken.