Erg veel buikkramp Ongerust

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Linana, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Hallo Dames!

Ik hoop dat 1 van jullie mij een antwoord kan geven wat enigszins gerust stelt.

Ik ben 19 april gestopt met de pil, geen onttrekkingsbloeding gehad
    19 mei een normale bloeding
    en 17 juni had ik een licht positieve test, 19 juni was die al een stuk duidelijker

sinds mijn NOD (16 juni) heb ik last van menstruatie achtige krampen, soms alleen wel een beetje heftiger. Heb het idee dat het ook deels mijn darmen zijn waar het gevoel wegkomt.
    Ik heb geen bloedverlies verder gehad, maar maak me toch wel zorgen dat het misgaat...

18 juli heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige, maar ik hoop dat iemand mij voor die tijd iets kan geruststellen of kan vertellen of dit normaal is?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Linana,

als een baarmoeder gaat groeien door een zwangerschap gaat dit vaak gepaard met krampjes en pijnscheutjes. Is op zich helemaal niet erg en hebben veel vrouwen. Het blijft natuurlijk spannend, maar zeker als je verder geen bloedverlies hebt gehad, is de kans gewoon echt het grootste dat het goed zit. gefeliciteerd in ieder geval.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina