Wie kan mij helpen team van UWV?

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door Shar079, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    #1 Shar079, 6 jan 2014
    Laatst bewerkt: 6 jan 2014
    Beste Webcareteam,

Ik ben al enige tijd 100% ziek verklaard door UWV wegens zwangerschap-gerelatiteerde klachten.

Nu heb ik meerdere keren gebeld naar het UWV wanhopend dat zij mij konden helpen.
    Mijn werkgever, heeft mij ten eerste laat ziek gemeld na 3 weken pas, daarna heeft hij niet gereageerd op de brief die verstuurd was vanuit het UWV, ik heb zelf in een periode van 2maanden contact opgenomen met UWV en werkgever, uiteindelijk heeft een collega van u na mijn huilende telefoontje contact opgenomen met mijn werkgever, hij heeft de gegevens doorgegeven die in de brief vermeld stond.

Maar..

Mijn werkgever snapt het denk ik niet helemaal, aangezien hij mijn loon niet doorbetaald heeft, dit moest op de 26ste gebeuren. Ik heb meerdere keren contact gehad met de werkgever, en hij geeft geen gehoor neemt niet op ,ik heb het UWV gebeld of zij mij konden helpen met het contact op te nemen van de werkgever en dit uit te leggen, dat hij mijn loon moet door betalen en hij krijgt een vergoeding van het UWV.

Nu wacht hij denk ik op de UWV vergoeding en dan betaalt hij mij , maar dit is niet de juiste manier? Nu wilt hij perse dat het bedrag naar hem eerst gaat, en nu vraag ik mij ook af voor hoeveel uren hij mij ziek gemeld heeft, want ik werk 37uren.

maar niemand van UWV kan of wil mij daarin de gegevens verstrekken, ik wil het weten zodat als hij mij weer onjuist betaald of onjuiste gegevens doorgegeven heeft, dat ik dit kan aantonen.
    Het gaat om het bedrag dat uit gekeerd zal worden.
    Wie kan hem bellen en informatie verstrekken zoals UWV dat kan doen?

Wie kan mij aub helpen?

Met vriendelijke groet,
    Sha

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Shar079,

Vervelend dat je zoveel problemen hebt met je werkgever over je betaling.

Om je te kunnen helpen wil ik graag contact met je opnemen.
    Kan je via een privé bericht je telefoonnummer doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Yvonne
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

3. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam

Beste Yvonne,

Hartelijk dan voor de moeite die je genomen hebt om te lezen,
    ik heb je een pb verstuurd met mijn telefoon nummer.

Groeten,
    Sha

Deel Deze Pagina