Hallo, ik ben op dit moment op dag 17 van mijn cyclus. Op de dag dat ik het meest vruchtbaar was hebben we sex gehad. En een dag ervoor en een dag erna. (voor de zekerheid hihi) Maar ik heb nu sinds 2 dagen rare pijn/gekriebel in mijn buik, ook ben ik af en toe misselijk en heb ik gevoelige borsten. Kan het zijn dat ik nu zwanger ben? Of ben ik er gewoon te veel mee bezig?
Het zou kunnen dat je je eitje heb gehad... Ik krijg na mn ei ook last van vag eklachtjes zoals over gevoelige tepels/borsten, steekjes in mn onderbuik en een licht misselijk gevoel... Wanneer is je NOD? Ik duim in ieder geval voor je
Dat vraag ik me ook wel of hoor.. Ben ik Zwanger?? pff, al 11dagen overtijd, zou zo graag willen weten wat het is he, ben ik zwanger, ben ik ziek.. Hoop het snel te weten Voor jullie ook succes hoor, wens je het beste toe!
Testje: Hoop voor je dat je zwanger bent! Flippo: Mijn eisprong voelt altijd anders aan. Dus dat is het niet.
Om de banner goed te krijgen moet je de htmlcode kopieeren en dan op gebruikersinstellingen-> handtekening wijzigen en daar in het vakje voor je handtekening je code plakken en dan opslaan. Hier: YouTube - zwp01.mov staat een filmje hoe je dat precies kunt doen. Of je verschijnselen ergens op kunnen duiden durf ik niet te zeggen, toen ik de code van je banner aanklikte zag ik dat je nog 11 dagen voor NOD (= niet ongesteldheids dat dus de dag dat je ongesteld hoord te worden maar t niet word als je zwanger bent) zit en dat lijkt mij eerlijk gezegt een beetje erg vroeg voor klachtjes. Liefs mij
Kan me niet voorstellen dat als je op dag 17 zit van je cyclus dat je nu al zwangerschaps kwaaltjes hebt.
@ Dreamer: Ik heb even de calculator van deze site op jou losgelaten . (NB: dit is slechts een indicatie). Je zegt dat je op dag 17 van je cyclus zit. Dan ben je dus op 2 maart 2010 ongesteld geworden. Ik ga er even vanuit dat je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen. Eerste dag van je laatste menstruatie: 2 maart 2010 Een beetje vruchtbaar: 13 maart 2010 Vruchtbaar: 14 maart 2010 Erg vruchtbaar: 15 maart 2010 Eisprong: 16 maart 2010 Innesteldag: 21 maart 2010 Vanaf hier kun je testen: 30 maart 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum: 7 december 2010 Het lijkt mij ook nog veel te vroeg voor zwangerschapskwaaltjes, aangezien je waarschijnlijk nog maar net na je ei zit. Als je de mazzel hebt dat deze bevrucht is, moet deze eerst ook nog eens innestelen. Dit vindt gemiddeld 5 tot 10 dagen na je eisprong plaats. Ben je al lang gestopt met de pil?
Hoi hoi. Had ook alles al uitgerekend. Ben 2 maart voor het laatst ongesteld geweest en heb een cyclus van 27 dagen. Ik ben al meer dan 2,5 jaar geleden met de pil gestopt. Mijn man was geholpen maar het is in Januari weer hersteld. Deze maand ben ik pas begonnen met rekenen, en zo heb ik ook sex gehad rond mijn eisprong. (deze verneem ik altijd heel goed) Vandaar dat ik dacht dat ik misschien al wat voelden. (ook al is het wel heel erg vroeg) maar zou wel een beetje grieperig zijn. Ik moet nog 11 dagen wachten.. dus wacht wel rustig (nauw ja dat probeer ik dan he) af.. Bedankt..