scholl grove voetvijl beter?

Discussie in 'De lounge' gestart door Soit, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soit

Soit Niet meer actief

Ik heb laatst de school elektrische voetvijl gekocht. Na de talloze goede ervaringen oa hier was ik mss wat optimistisch geworden maar ik krijg dus helemaal niet alles weg :(. Vooral op mijn hakken heb ik van die kloofjes op de rand. Ben zeker 1,5 uur bezig geweest maar krijg het dus echt niet weg.

Nu vraag ik Me af; in heb nu de gewone maar je hebt ook een extra grove vijl. Zou dat mss beter helpen? Iemand ervaringen?

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ik heb een ander merk, maar ook zo'n elektrisch geval. Bij mij doet de soft vijl ook echt niks. Ook slijten ze best snel, waardoor je alleen maar je voeten aan het aaien bent. Grovere vijl werkt beter idd.

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Eindelijk iemand die ook niet echt het resultaat ziet waar iedereen het over heeft. Nog geen andere vijl gekocht ... misschien toch maar eens doen!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Die extra grove is echt wel het aanschaffen waard, is echt een verschil met de gewone vind ik.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wat ook wel wil helpen, is om een aantal dagen je hielen in te smeren met creme of bodylotion, zodat het allemaal wat zachter wordt en je daarna de overblijvende stukken makkelijker wegvijlt.

Ik gebruik de automatische Scholl vijl twee maal per week denk ik zo, en na het vijlen smeer ik mijn voeten in met een voetencreme.

6. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ja, de grove is echt beter. Wel erg aan de prijs, maar ja, als je daarmee een pedicure voor een tijdje uit kunt sparen...

7. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Grove is beter, evt een voetenbadje van n halve kop listerine mondwater en azijn en warm water...even laten weken 15 min minimaal...doet wonderen

8. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb hem aan m'n moeder gegeven. Vond het een teleurstellend ding. Had er echt meer van verwacht na al die lovende verhalen maar t viel tegen.
    Met een voetvijl (gewoon met de hand dus) ben ik binnen een paar minuten klaar en zien m'n voeten er veel mooier uit dan met dit onding. Daarmee kan ik een eeuwigheid vijlen en nog geen goed resultaat zien.

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Goede tip :D Die is bijna jarig :p Geintje!

10. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ach met een strik er om heen is het toch een cadeautje ;)

11. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    :p LOL zie je d'r al kijken ... de eelt schaafsel er nog tussen :D

Arme ziel!

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb de extra grove (roze) van Scholl en ik ben er tevreden over. Ik heb altijd hele diepe kloven in mijn hakken en dikke eeltranden, die had ik vrijwel helemaal weg na één keer gebruiken. Je moet het wel bijhouden en je voeten regelmatig insmeren met vettige creme.

13. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Gisteren toevallig een ander merk gehaald en de grove daarvan werkt als een tierelier. De fijne is alleen om de boel 'glad' te maken.
    Klinkt alsof er bij jou toch een 'fijne' op zit. Of misschien niet genoeg kracht gezet? Bij degene die ik heb moet er lichtelijk een druk worden uitgeoefend om het er af te zien vliegen. Zonder die druk werd alleen wit maar haalde niks weg verder.

14. Soit

Soit Niet meer actief

Ik heb gisteren de grove gehaald. Nu hopen dat dat beter gaat. Eelt lukt wel maar ben benieuwd of ik de kloven ook weg krijg...

@ survivor, je kan met deze niet zo hard duwen want dan stopt hij...

Deel Deze Pagina