Brandende pijn omgeving liezen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Boordevol, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Beste dames,

Wie kan me hier iets meer over vertellen? Vind het niet spoedeisend genoeg om de VK te bellen en denk dat jullie wel weten of dit normaal is voor 31 weken zwangerschap.

Gister voelde ik een paar fikse steken onderin bij mijn liezen. Daarna de hele tijd een soort zeurende pijn die de hele avond op de achtergrond bleef. Een pijn alsof het in mijn botten tussen mijn heupen in vuur staat (weet niet of dit herkenbaar is of goed zegt wat ik voel). 's Nachts lekker geslapen tot halverwege de nacht. De pijn was wat heviger en het voelde als een soort menstruatiepijn. De rest van de nacht heb ik niet meer kunnen slapen tot 's ochtends.

Vanochtend was de pijn over dus heb de VK niet meer gebeld. Maar sinds een uurtje of 3 vanmiddag voel ik weer dezelfde pijn. Ik kan wel gewoon lopen en mijn dingen doen. Wel heb ik gemerkt dat zitten me moeilijk afgaat, niet door die pijn maar de baby draait echt vaak met zijn billen van links naar rechts (dat gedraai voel ik niet) maar ik zie steeds zo'n dikke bol uit mijn buik steken als ik zit. Dit drukt zo tegen mijn ribben dat zitten pijnlijk/ongemakkelijk is.

Is dit indalen of kan het iets anders zijn? Moet ik de VK bellen morgen of is dit iets wat er gewoon bij hoort nu.

Sorry voor het lange verhaal maar hoop op reacties.

Boordevol

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Kan idd heel goed het indalen zijn maar als ik jou was zou ik toch voor de zekerheid even met je vk bellen, daar is ze immers voor :D

3. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    klinkt als indalen zou VK bellen en als zei niet vertrouw dan stuurt ze je vanzelf naar 1e hulp.

liefs

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Napoleon en Brasilprinces, bedankt voor jullie reacties. Maar stel dat het geen indalen is, denken jullie dan dat dit ook iets anders kan betekenen?

Ik heb de VK maar 1 keer gebeld en doe dat liever ook zo min mogelijk. Hou er niet van te snel om iets kleins aan de bel te trekken (er staat SPOEDnummer en denk dan dit is toch geen spoed hihi), maar zal morgen nog wel even bellen voor de zekerheid.

Ik heb vandaag gewoon mijn huishouden gedaan als anders en daarom denk ik ook dat het niet erg is. Maar sowieso hoor ik het morgen wel dan.

Meer reacties hoor ik graag.

5. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    spoednummer is voor jou spoed ik heb ook gebeld nadat me moeder bleef aandringen omdat kleine niet had bewogen en ze zei why had je niet eerder gebeld je moet niet afwachten.
    nou bel gewoon dan heb je ook zekerheid gaat wel om je kleine moet je denken en om jou en hun zijn verplicht je te helpen zien hun over het hoofd dan zijn hun verantwoordelijk.

liefs

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Brasil Princes,

Je hebt wel gelijk. Maar heb vannacht gewoon kunnen slapen en vandaag nergens last van dus bel dan toch maar niet. Denk echt dat het indalen is geweest.

Deel Deze Pagina