bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nonia, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonia

nonia Lid

27 mrt 2009
    6
    0
    0
    zorghulp
    deventer
    ik weet al wel drie weken dat zwanger ben was vanochtend hier net aangemeld en dinsdag afspraak intake en wou vanochtend omkleden en ja hoor voelde wat lopen bloed dus nu niks meer vanavond echo maken maar ben wel erg bang voor wat nu kan zijn wel of niet een miskraam verdorie nu maar af wachten tot kwart voor 6 ik ben erg bang maar toch hoop ik dat niet iets is dat gewoon goed gaat baal ernorm moest eventjes kwijt :( :cry: zijn meer met deze ervaringen of niet?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

geen ervaring, maar wil je even succes en sterkte wensen

liefs daantje

3. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    ook geen ervaring, maar hopelijk is alles goed!
    Knuffel!

4. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ik wel ervaring (helaas voor mij maar voor jou misschien wat meer hoop)
    Ik vloeide met 12weken flink bij beide zwangerschappen, met stolsels en buikkrampen. Op de echo was beide keren niets geks te zien, waarschijnlijk haarvat gesprongen in baarmoedermond.
    Ik zal aan je denken straks, succes
    LIefs Anita

5. nonia

nonia Lid

27 mrt 2009
    6
    0
    0
    zorghulp
    deventer
    nou ik ben gisteren geweest me tniet zo leuk nieuws ze konden op echo eigenlijk niet zien dat uberhaubt zwanger ben geweest meschien dat bij eerste bloeding alles er al uit is gegaan dat eigenlijk nooit is gegroeit vanaf de bevruchting nu moet maandag weer na arts voor test als die positief is is er toch wat aan de hand met mij of een bbm buitenbaarmoederzwangerschap en da tlaaste hoop ik niet meschien cru maar hoop dat dit weekdn flinke ongesteldheid krijg weet ik dat met me lichaam wel goed zit dus ben niet zwanger of niet meer maar we gaan zker door klinkt meschien ook raar maar als alles go0ed met me is dan gaan we zker voor en dan praat hier over maar bij vriendenen kennisen wacht wel wat langer want nu moet weer vertellen dat niks meer is best klote :( maar ja geniet extra van me kereltje en me man ;)
    groetjes nonia ;)

Deel Deze Pagina