niet meteen panikeren meis. ik heb 10 maanden gevloeid en na een baarmoeder onderzoek bleek dat alles prima in orde was en dat alleen mijn baarmoeder wand te dun was. dat gebeurd vaker bij mensen die kinderen hebben gebaard. je slikt dan 3 maanden de pil en het probleem is opgelost. er hoeft niet meteen iets ergs aan de hand te zijn.
Ik heb ook een spiraal, en ook nooit ongesteld geweest. Sinds april ook heel vaak en niet veel net wat jij verteld. Vroeger kon ik ook geen tampon gebruiken, kreeg hem nog geen eens in zeg maar en als ik hem een keertje er in had, had ik er veel last van. Nu gelukkig niet meer, geen pijn.... Misschien weer eens proberen? Dan wel een kleintje? En wie weet is het wel gestopt voor dat je weg gaat....
Hoi Popje, oh dus jij hebt het ook na maanden geen bloeding ineens wel? Ben je ook bij de HA geweest?
Ja ik ben naar de HA geweest, hij heeft veel testen gedaan ( uitstrijkers gemaakt van o.a baarmoederhalskanker, schimmels) maar was allemaal goed. Hij zei van dat een hormoonhuishouding van een vrouw vaak op hol kan slaan en dat je dan langer en vaker kan bloeden. ook met en zonder spiraal/pil. Ik kon een pillen krijgen voor 2 á 3 dagen die ik dan moest slikken en dan zou ik heel erg ongesteld zijn veel pijn en krampen, maar dat heb ik niet gedaan. omdat ik niet heel erg ongesteld bent. Dus laat ik nog even zo.
En waarvoor zouden die pillen dan zijn? Om alle rommel uit je lichaam te werken? Ik ben ook niet erg ongesteld. Maar wel constant. Kan soms net 1 dag zonder maandverband/inlegkruisje, maar dat is het dan ook wel. Soms oud bloed en vaak gewoon nieuw. Maar vind het vooral zo raar dat het ineens komt. Ik had het nooit!! En dan na 9 maanden wel ineens, al ruim een maand. Nou ja, over 1.5 uur gelukkig de HA alweer terugbellen. Heb jij de Mirena trouwens nog wel Popje?
Ja ik heb de mirena spiraal, Klopt om alle rommel uit je lichaam te krijgen, maar het is niet helemaal zeker dat het echt werkt zeg maar. Dat zei hij ook daarom heb ik het ook niet gedaan. Ik heb het ook dat ik soms een dag niet ongesteld bent, vorige week zelfs 8 dagen niet.
misschien is de softcup een goed alternatief voor tampons? Ik kan ook niet tegen tampons, maar softcup daar kan ik wel tegen. En wie weet kan de huisarts wel iets voor je betekenen... succes dadelijk
Oh heel herkenbaar. Ik heb de mirena nu anderhalf jaar en ik word nog wel ongesteld. Alleen als ik dan ongesteld word is het meer een soort bruinige afscheiding en af en toe wat gewoon bloed, stelt niet echt veel voor dus. Maar nu werd ik deze week opeens midden in mijn cyclus echt ontzettend ongesteld, ik heb het nog nooit zo erg mee gemaakt. En ook erg raar dat het al die tijd vrij regelmatig is geweest en ik nu 2 week na mijn laatste ongesteldheid zo hevig begin te bloeden. Ik moet zeggen dat ik voorheen erg blij was met de spiraal, maar dat ik wel steeds meer mijn twijfels begin te krijgen.
Lastig dat je niet tegen tampons kunt! Heb dat ook nog niet eerder gehoord . Misschien kun je er ook gewoon even één gebruiken voor het zwemmen? Dus direct er weer uit halen als je uitgezwommen bent..
Nou net de dokter teruggebeld en ik hoef er eerst niks mee te doen. Als ik de klachten nog heb na mijn vakantie, dan moet ik met mijn eigen HA een afspraak maken... Maar de dokter had gezegd dat het wel een keer kon zo met Mirena...
ik zat ook al te denken aan een softcup??? Softcups - Tampon - Tampons - Menstruatie - Ongesteld - Afscheiding - Menstruatiecyclus - Hypoallergeen
Nou vlak na deze berichten was de ongesteldheid ineens over. Maar heb wel een opgezette buik en veel slijm... Gek he? Kan dat nou allemaal door de Mirena komen?
Ja, heb er ook geregeld las van, ben ik niet ongestled heb k dit wel ( zeg maar, maar niet steeds hoor)