Chloé draait zich nog steeds niet terug en zodra ze zich op haar buik heeft gedraaid wat geregeld gebeurd is het na 5 minuutjes huilen geblazen omdat ze het niet meer leuk vind. Ik draai haar dan terug waarna ze binen 1 seconde weer op haar buik draait en ja hoor weer huilen geblazen! Wie herkent dit en hoe gingen jullie hiermee om, lieten jullie ze een beetje huilen of gelijk weer terug draaien?
ja hier was het zo. hij draaidde niet terug omdat hij met zijn hoofd niet zachtjes kon belanden.n paar keer te hard de grond geraakt. en hard gehuild. pas n maand later kon hij zelf zachtjes terug draaien. vervelend he?
ik draaidde hem gewoon steeds weer terug. maar ik liet hem steeds meer zelf zijn gewicht dragen bij t terug rollen. aan t eind wanneer hij mijn hand voelde hem helpen zeg maar draaidde hij zelf weer terug en op n gegeven moment ook zonder mijn hand
Ja weet je ik wil haar zoveel mogelijk in de box leggen of op de grond want dat is goed voor haar ontwikkeling maar het word zo wel hee moeilijk want ze vertikt het gewoon om terug te draaien hoe vaak ik het haar ook voordoe
Heey meid, Heel herkenbaar... hebben we hier ook gehad Hij draaide van rug naar buik en niet meer terug. Dat werd ook altijd huilen na een tijdje. Heb ´m meerdere malen teruggedraaid.. gewoon blijven doen. Op een dag draaien ze ineens zelf weer terug. Wat je evt kunt doen: hou een speeltje achter haar zodat ze om moet kijken dan wil ze het met haar handje pakken en dan valt ze mischien vanzelf op haar rug (wel in de box doen met een zachte ondergrond) Succes ermee, voor je het weet kan ze het zelf!!! groetjes
Ik hoop eerlijk gezegt dat ze het snel gaat doen, ze draait al op haar buik vanaf 5 mnd en hoor van alle kanten dat het een paar weken duurt voordat ze echt ok weer terug kunnen hmmmm nou hier lijkt het nog een eind weg
mijn zoontje leerde eerst van buik naar rug te draaien. hij kon het dus wel degelijk. maar toen hij van rug naar buik leerde te draaien kon hij niet meer terug, of wilde het niet meer. ik snapte toen ook helemaal niks van.want hij kon ook om ergens naar toe te gaan(wanneer een bezoek was bijvoorbeeld om naar onze gast te begroeten zeg maar)helemaal achter elkaar gerold.alleen om iets te bekijken of zo-hij kon nog niet kruipen- nu weet ik weer wat ik ook deed. ik nam hem elke dag naar onze grote bed voor n half uurtje rollen bollen. daar draaidde hij dus achter elkaar rug nr buik nr rug nr buik. totdat hij echt misselijk werd. omdat t zacht was.n week rollenbollen dan durfde hij weer.
Mijn jochie draaide zich eerst om naar rug, maar hij wilde juist graag op zijn buik liggen. Dus na 2 dagen proberen, draaide hij niet meer.. Een maand later deed hij het weer, en elke keer als hij brulde, liet ik hem even gaan, en stak daarna mijn hand toe. Die pakte hij dan vast. Dan kon hij zichzelf omtrekken aan mijn vingers. Toen was het in een paar dagen ook klaar..
iedereen herkend dit wel denk ik.. ik heb geloof ik de eerste 2 nachten haar omgedraaid.. en daarna haar steeds iets langer laten huilen totdat ze zichzelf gewoon wel MOEST omdraaien.. Edit: ik dacht dat het over de nacht ging.. ja overdag speelde ik dan gewoon met haar en hielp haar mee omdraaien.. zodat ze een beetje het gevoel kreeg hoe het moest
Hier ook geholpen, maar niet meteen bij de eerste kik. Ze leren dacht ik het meest van gefrustreerd zijn. Mijn dochter probeerde het wel trouwens, maar het lukte haar gewoon nog niet. Ze was toen 4 maanden en dat heeft denk ik 2 a 3 weken geduurt voor ze zelf ook om kon draaien. Is een stuk makkelijker haha. Maar ik denk dat als ze al zo oud was, ik wel minder zou helpen. Denk je dat er een reden is dat ze niet om wil draaien?
Hier hebben we dat probleem niet, Lisa wil alleen maar op haar buik liggen. Maar soms draait ze per ongeluk op haar rug, dat gebeurt als ze schuin omhoog kijkt en haar handje optilt, dan verplaatst ze haar gewicht en rolt zo om. Misschien dat je het zo met haar kan oefenen?
Geen tips. Wel veel gedult en ineens ging ze hier gewoon terug van buik naar rug. Daarna ging het nog sneller ze kruipt nu ook al drie weken en ze is ook acht maanden.( Niet dat dat wat zegt) Elk kind doet het op zijn of haar eigen tempo. Dus mij advies is gedult. En steeds terug leggen.Voor je het weet kan je de hele dag er achter aan.