Ik word helemaal gelukkig van mijn kindje(s)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mroos, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Echt, af en toe lijk ik wel verliefd.

Hij is zo makkelijk, vrolijk en gezellig.

Laatst zaten we in bad, wil hij elke keer mijn kant opkomen, maar ik had helemaal niks wat hij normaal leuk vindt in bad dus zet hem telkens terug op zijn plek, na 2 keer wilde ik even kijken wat hij wilde doen, kwam hij lekker bij me op schoot zitten en ging verder spelen:).

Als hij op de grond aan het spelen is dan komt hij aangezet met een boekje omdat ik die moet voorlezen, daar geniet hij helemaal van (en ik ook).

Als ik hem uit bed haal, zit hij lekker in bed met zijn 2 knuffels te spelen.

Wanneer papa thuiskomt van zijn werk wordt hij helemaal enthousiast, strekt zijn handjes naar hem uit, en als ik dan nog naast hem sta duwt hij zijn handje in mijn gezicht van 'ga weg'.

Hij slaapt veel, huilt weinig, geniet van aandacht van andere mensen etc.

Ik kan zo nog wel even doorgaan haha.

En waar worden jullie helemaal gelukkig van:D?

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Van het kusjes geven. Dan is Luca aan het spelen op de grond en staat hij op en komt naar mij toe om mij even een kusje te geven. Kusje mamma zegt hij dan, smelt, smelt, smelt.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Dat mijn dochter mij elke dag weer verbaasd doet staan over wat ze allemaal snapt. Waar is je beker? Wil je wat drinken? (roept ze meteen 'Keke!' = koekje :D) Maar ook naar buiten gaan, bij me blijven, een handje geven, naar oma gaan, we zijn er bijna.

Gisteren ook bijvoorbeeld. Ze doet het gebaar van in de maneschijn (eerste stukje), dus wij beginnen in de maneschijn te zingen, doet ze zo bijna alle gebaren mee! Alleen raamkozijn, vogel en recht/krom kan ze niet, maar voor de rest doet ze ALLE gebaren! Dan ben ik echt verliefd, met die maaiende armpjes in de lucht :D

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ach, dochter slaapt (weer) zo slecht de afgelopen nachten.. Maar als ze dan 's ochtends in haar bedje staat en mij een kus komt geven en gaat lachen, ben ik die gebroken nacht alweer bijna vergeten ;).
    En idd net als Gentle, ik vind het prachtig om te zien dat dochter steeds meer snapt en kan. Als ik met haar bij opa en oma ben en ik zeg 'loop maar naar Oude Oma' (die woont tien huizen verderop) loopt ze keurig voor me uit en gaat aan de juiste deur staan kloppen, zó leuk!

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    nou ik ben niet af en toe verliefd hoor....IK BEN CONSTANT VERLIEFD!!!!
    ik kan d'r wel opeten zo geweldig vind ik haar. Ik zit ook de hele tijd aan d'r te snuffelen haha want die geur is zo lekker, de geur van je eigen kindje...gek eigenlijk he?
    maar heerlijk gevoel is dat he?
    ik heb best wel lange tijd een moeilijke tijd meegemaakt, maar sinds mijn meisje er is en ik van mijn pnd af ben, ben ik compleet, mijn leven is eindelijk 'af' en dat wat ik altijd miste, is opgevuld door haar.
    Ik ging haar vandaag voor het eerst in het winkelkarretje zetten (ze kan al maanden zitten maar gek genoeg dacht ik er nooit aan dat dat nu natuurlijk kan) en oh wat was ik trots in de albert heijn vandaag...en zo gezellig als ze mee is boodschappen doen. Ze had de hele tijd het broefje vast :D
    nou ik kan nog wel ff doorgaan hoor maar dan vervuil ik je topic :D

6. mroos

mroos Niet meer actief

Haha nee hoor, ik vind het heerlijk om te horen en herken het helemaal.
    Ik ben zo trots en kan ook niet begrijpen als iemand Boaz níet helemaal geweldig vindt haha.

7. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    als hij mij stralend aan kijkt!!!
    als ik thuis kom van mijn werk en hij ziet mij en wil naar me toe komen en het lukt niet, dan gaat hij huilen, maar heb ik 'm in mijn armen dan is alles weer goed:D
    zo goed dat hij loopt, probeert te rennen, hoe hij overal op klimt, hoe hij enkele woordjes zegt en steeds meer snapt (en daarmee ik heb dus steeds beter snap)...
    als ik 's avonds zijn fles klaarmaak loopt hij alvast naar de bank toe en gaat zitten op de bank, wetend dat de fles zo komt:D:D:D
    hoe hij met een telefoon (of iets wat er op moet lijken) al brabbelend en lachend door huis loopt en zelfs dan af en toe stil is als "de ander" wat zegt:D
    hoe hij mij met van alles wil helpen....

ik stop er ook maar mee, en ik snap idd ook niet als er iemand is die iets niet leuk vind van mijn mannetje. mijn oma zegt dat ze 10x liever mijn neefje heeft (die is 9 maand ouder dan mijn zoontje) voor een dag dan 2 uurtjes mijn zoontje:x. tja, we hebben nou eenmaal een ondernemend mannetje;) hahaha....

Deel Deze Pagina