Gaat het mis?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door BAS1759, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hallo wat een onzekere ben ik toch.

Ik heb tot nu toe elke keer een goed gevoel over deze zwangerschap, maar ik begin nu te twijfelen. Ik dacht vanmorgen ik doe mijn laatste test van kv nou goed hij was weldegelijk positief maar lang niet zo positief als die van 4 dagen geleden. Overigens was dit geen ochtendurine. Maar door de onzekerheid een cbdigitaal gehaald met indicator . Die vanmiddag gedaan en die gaf maar 1-2 weken aan. Dus ik ben bang dat ik vrijdag geen goed nieuws zal krijgen. Hij zou nu namelijk 3+ moeten aangeven. Ik baal er enorm van. Ik ben nu namelijk minimaal5,5w. Wat denk je? Zal dit goed of fout gaan of zegt het allemaal niets

xxx Joyce

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik heb geen ervaring met die cb testen.
    Een test kan wat zwakker of wat duidelijker zijn, maar een streep is positief en dus zwanger.
    Ik kan helaas niet voorspellen aan de hand van deze resultaten of het goed of niet goed gaat.
    Het heeft ook niet veel zin om te blijven testen. Probeer je geduld te bewaren tot je ene echo hebt.

Mirjam

3. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ik heb de eerste echo dus gehad en het is goed fout zullen we maar zeggen. Op 11feb bloed laten prikken bij de huisarts en toen had ik al een week posi testen, maar niet overduidelijk. HCG was 56.
    Precies 2 weken later de echo. Er was alleen maar dik slijmvlies te zien in de baarmoeder en bij de eierstok ook wat maar ze konden niet met zekerheid zeggen wat het was. OOk hcg laten prikken en die was 236. Nu moet ik morgen weer terug voor hcgbepaling en echo. De Gyn was verbaasd dat het hcg nog zo hoog was. Ze heeft 3 opties als het hcg lager is dan heb ik een mk off bbz die vanzelf oplost en eruitkomt. Als het Hcg bijvoorbeeld tot 600 gestegen zou zijn, zou het misschien toch nog een goede zwangerschap zijn, maar goed die kans was uiterst klein en ik zelf kan het me ook echt niet voorstellen. Daarnaast als het flink gestegen zou zijn tot 1500 ofzo moet ik geopereerd worden want dan weten ze vrij zeker dat het een bbz is. Maar wat ik wilde weten is, de kans dat er nog een goede zwangerschap is is heel klein maar eigenlijk kan dat toch ook niet als ik al op 5feb mijn eerste superlichte posi test had ik moet wel zeggen ik had pas 19 feb echt een knaltest. Maargoed we hebben 24 en 26 jan sex gehad dus dat is toch eigenlijk onmogelijk?

Alvast bedankt.

xxx Joyce

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Joyce,

je kunt toch al wel ver voor je NOD een heel licht positieve test hebben, dat gebeurt soms wel eens. Daar kun je dus helaas ook niets extra's aan info uithalen. Ontzettend balen joh, sterkte.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina