Mijn vorige toppic ben ik kwijt, maar mijn dochter van 3,5 die was al zeker een jaar volledig zindelijk. Nu is ze sinds een maand of 2.. steeds meer onzindelijk. Het begon met een nat bed dat is soms 4 nachtten achtereen drijfnat, dan 2 dagen niet dan weer wel echt geen pijl op te trekken. Nu begint ze ook overdag met ongelukjes en net te laat. Iedere avond is haar onderbroekje wel nat. Inmiddels ben ik er radeloos van. Ze heeft een poos geleden een blaasontsteking gehad, maar tijdens als na de antibioticakuur en ook nu heeft dit geen verschil gemaakt. De urine is nu schoon, ben al een paar keer laten testten bij de huisarts. Ze heeft soms wat verhoging savonds maar niet noemenswaardig 37.8 ofzo. Heeft iemand nog tips, ideeen enz Ik weet het niet meer!!!
Meid, sorry ik kan je ook niet helpen. Mijn oudste (bijna 3) was een half jaar zindelijj, nooit ongelukjes, ging meteen super. Maar ineens sinds 3 weken is het zeker 3 a 4 keer per week raak. Ik denk (hoop) dat het komt door de spaningen van verjaardag, sinterklaas, nieuw zusje. Weet ook niet echt hoe ik er mee om moet gaan. Heb haar nu s'nachts maar weer een luier om gedaan, ik ben door de week alleen, en ik trek het echt niet om een paar keer per week s'nachts haar bed te moeten verschonen.
consider je hoort het wel vaker na de komst van een broertje of zusje , althans in mijn vriendenkring wel.. hoop dat het snel over gaat voor je. Hier ga ik vrijdag maar weer eens langs de huisarts. Ik vind het nog altijd abnormaal.. en gezien het feit dat ze ook moe is, prikkelbaar en het nu steeds vaker gebeurd en ze zich ook echt schaamt denk ik dat het msischien toch even goed onderzocht meot worden of iig beter dan nu het geval is. Ik ga weer urine inleveren, en dan zien we wel..
Toch jammer dat op het gedeelte peuter en kleuter zo slecht op elkaar gereageerd word... soms heb ik het idee dat je hier beter niets kunt plaatsen omdat je bijna geen respons krijgt