Help..mijn zoontje gaat ineens van 1 poepluier in de week naar elke voeding eentje...en zijn flinke stinkers!! Knalgeel met wittige slierten erin....en er zit toch een vaart achter! als ik hem niet aan voeten en hoofd optil en zijn billen echt niet aan raak, zit hij compleet achter..het is ook zeer waterig! Is dit normaal? Herken deze luiers alleen van dochtertje als zijnde tanden luiers..maar voel in zijn mondje en daar is echt niets aanwezig wat erop lijkt....zelfs geen bobbeltje! en die van dochtertje waren dan ook groenig.....niet felgeel! Nu is het wel dat hij al 3 dagen een flesje in de avond krijgt van afgekolfde melk...is maximaal 4 weken oud.....dat zal toch niet bedorven zijn geweest ofzo? ik kolfde gedurende de dag meerdere keren spaarde dat op en vroor het in in porties van 150ml...
moet wel ...want ik moet werken dan, maar eens zien of als ik verse afgekolfde melk geef of het dan beter is.....
die afgekolfde melk zat toch wel in de vriezer ??? als ie uit de koelkast kwam dan is ie wel bedorven!
ik ben erachter! Hij poept steeds minder...het is niet de voeding uit de vriezer geweest..maar een virusje denk ik! want zuslief en ik zijn ook aan de diarree.......(hoe die het op heeft gepikt voordat iemand anders ziek werd hier......) ZIjn luiers worden dus weer minder, gisteren nog maar 3...vandaag nog geen een!!