hoi hoi allemaal, ff een rare vraag. ik ben momenteel 4 dagen overtijd. tot nu toe 3 regelmatige cylcussen gehad, niet langer dan 29 dagen. maar goed sinds 3 dagen heb ik 's morgens wat oud bruin bloed verlies bij het afvegen. vandaag had ik daar ineens ook helder rood bloed bij , maar eerst had ik nog, klinkt allemaal lekker vies , iets wits wat ook hard was. dus geen melkachtige afscheiding ofzo. het was ongeveer een 1 cm lang en 2 mm dik. en het was dus wit en best wel hard. daarna kreeg ik dus dat rode bloedverlies. verder ook geen bloedstolseltjes zoals ik normaal gesproken heb bij mijn ongi. wel af en toe ongi pijn, maar normaal heb ik meerdere symptomen die erop wijzen dat ik ongi word en die heb ik nu allemaal niet. ik ga er zelf vanuit dat ik gewoon ongi ben geworden, ook al hoef ik geen tampons ofzo te gebruiken. maar kent iemand dit. ik vind hetzelf allemaal maar vaag, maar heeft iemand ook is zoiets wits verloren. kortom iemand raad, advies of gewoon die hier iets over te zeggen heeft ik hoor het graag! veel liefs joyce sorry voor de details