Ik krijg net een melding dat mijn bericht goedgekeurd moet worden door een modje voordat het geplaatst wordt... Aangezien ik er echt niks raars in had staan (gaat nota bene over belastingaangifte) vraag ik mij nu wel af welke woorden er voor zorgen dat een modje een bericht goed moet keuren! Ik heb hier vaker berichten zien staan dat mensen zich afvroegen waarom een bericht niet direct geplaatst werd, dus is er een soort 'black list' van woorden of onderwerpen zodat we daar rekening mee kunnen houden?
Aanpassing voorwaarden Zwangerschapspagina.nl En ik denk dat je je vraag even aan een modje moet stellen . Mis de geen die jouw een privé bericht er over heeft gestuurd.
Dat snap ik, vandaar mijn vraag hier... Maar aangezien geen van de woorden in mijn tekst een van bovenstaande dingen bevatte vroeg ik mij af waarom het dan wel eerst goedgekeurd moest worden! En ik heb geen pb gekregen...
Oja klopt je krijgt weer melding als ie niet geplaatst word. Hoor je niks dan komt ie er wel te staan.
Beste Mango26, Het woord 'downloaden' zorgt ervoor dat hij eerst gekeurd moest worden. Beheer Zwangerschapspagina.nl
Er zijn nog steeds woorden die niet "mogen" maar de woorden die zwangerschapspagina maken tot wat het is mogen wel.. (downloaden bv wordt in verband gebracht met illegale praktijken)