Vandaag toch maar even en testje gedaan, maar helaas negatief. Had ik eigenlijk ook wel verwacht, maar loop al 1½ week met raar gevoel in m'n onderbuik. Ben wel benieuwd wanneer ik ongie wordt. Maar goed, heb gelezen dat de eerste keer lang op zich kan laten wachten. Is het verstandig om de tempratuur bij te houden? Kan ik dan zien wanneer ik een eisprong heb? Groetjes, Marieke
ik had hetzelfde. raar gevoel in buik. ook negstief getest vanmorgen. temp bijhouden moet je volgens mij doen vanaf dag 1 van je cyclus
geeft wel een bult gestress en werk met zich mee hoor denk ik. ik ben dan geen ervaringdeskundige, maar ik denk dat je dan er veel ste veel mee bezig gaat zijn... succes meid! xxxx swiggy
Als je regelmatig ongesteld bent zou ik even wachten met het tempen, ben je dat niet dan zou ik er wel mee beginnen hoe stessvol het ook is. Mocht er iets zijn dan kan je HA je sneller doorsturen met temp grafieken, want ze schijnen er gelijk naar te vragen.
Ik zou als ik jou was niet meteen beginnen met tempen... Als je om de dag seks hebt dan loop je je eitje ook niet mis.. Brengt minder stress met zich mee!
Heb vandaag ook een test ertegenaan gegooid , helaas negatief... ik zit nu in de 5de ronde en temperatuur ook nog niet hoor... Zou als ik jou was ook nog even wachten, eerst een tijdje aankijken.. Succes meis ! XXXX rissie
Bedankt dames! Voorlopig nog maar even niet met tempen beginnen. Dit lijkt me beter , spreekt m'n vriend ook wel aan
Hoi meiden, Tempen stelt niets voor hoor! Ik ervaar het niet als stress ofzo. Zodra 's ochtends mijn wekker gaat ff tempen, opschrijven en dan douchen. Is 1 minuutje werk. Voor mij was het belangrijk om wat extra info te krijgen over mijn cyclus en eisprong maar als je een regelmatige cyclus hebt snap ik dat het minder belangrijk is. Wilde alleen vertellen dat ik het niets voor vind stellen.
Ik word supersnel zwanger, maar heb na mk ook temp bijgehouden, omdat ik wilde weten of mijn cyclus hetzelfde zou zijn en wanneer ik ong mijn duveltjes kon verwachten. En ben nu 8 wk zwanger, in derde ronde en gyn wil toch mijn temp kaartje zien, was ie hartstikke blij mee dat ik dat bijgehouden had. 23e print ik hem dus uit en neem ik hem mee. En echt, het is zo'n klein dingetje, idd voordat je opstaat, duurt 2 mnuten....
Nou, ben vandaag ongie geworden. Hevig hoor, voelde me echt beroerd. Had ik vroeger nooit. Ik was 27 dagen overtijd, klopt het dan, dan ik een cyclus van 55 dagen heb? Nieuwe ronde,nieuwe kansen...
Dat tempen kost inderdaad niet zoveel tijd, maar ik ben zo een type wat het dan vergeet en er pas smiddags achter kom en dan heeft het volgens mij geen zin meer.