Zo bedoelde ik het ook niet Ik vond alleen dat ze meteen een hoop reacties over zich heen kreeg. En als we kijken naar de cijfers over vreemdgaan, vind ik het altijd vreemd dat het altijd zo'n heftige reacties oproept.. (ik zou het zelf trouwens ook niet kunnen hoor, zelf niet en ook niet van mijn man)
Ik denk dat het een moment opname is, dat "woest" aantrekkelijk vinden of voelen, althans dat zou voor mij gelden en misschien ook voor meer vrouwen. Ik denk dat mannen over het algemeen minder moeite met vreemdgaan zouden hebben, dan vrouwen. Uitzonderingen daar gelaten. Ik kan seks niet zien als pure lust. Ik vind dat daar ook liefde of een gevoel van liefde bij hoort te zitten. Ik weet wat ik aan mijn partner heb en hij aan mij. En ik denk dat het gras bij de buurman niet groener zal zijn, als thuis!
Klopt, maar als je zoiets typt, weet je ook wel dat je zoveel reacties krijgt. Misschien geeft dat ook wel een kick voor sommigen En de cijfers over vreemdgaan... tja... die zijn hoog! Ik weet het! Er zijn er dus genoeg die er niet zo'n moeite mee hebben. Vandaar het hoge aantal echtscheidingen waarschijnlijk
Ik heb hem vannacht nog heel veel gesproken nadat er gezegd werd dat hij 2x met een ander meisje zou hebben gezoend. Hij heeft me uitgelegd wat er gebeurt is in zijn ogen, niet gezoend dus en ik voel me er wel een stuk beter bij. De keuze is reuze; hij of zijn 'vrienden' hebben gelijk. Ik zal er nooit achter komen, want ik was er niet bij. Al scheelt het voor mij wel een hele hoop dat hij me gelijk verteld wat er gebeurt is, het niet wegwuift. Wat mij betreft mag er een slotje op. Ik open van het weekend wel een topic over hoe het gesprek gegaan is. Wil nu de komende dagen even nog genieten van de rust voor hij terug is. Woensdagavond zowiezo zomerfeesten hier en voor de rest vermaak ik me ook wel prima. Als ik dan dit topic en de nieuwe reacties lees, ga ik weer nadenken en dat wil ik nu eigenlijk niet meer. Hoop op jullie begrip hier voor en jullie horen na vrijdag verder! Bedankt allemaal.
Ik heb de topic gelezen en tja wat ik eruit op maak: - met 10 vrienden feesten op Mallorca - hij belt je niet (alleen als hij dronken is) - hij heeft en lijstje waar ze op staan - er mist er 1 uit het nachtkastje - hij meldt op msn dat je misschien tijdelijk bent na vakantie - je stuurt hem een bericht dat je hem niet vertrouwd - hij belt je met tranen op...... Ik denk (wat al eerder hier aangegeven is) dat hij voor de zekerheid er een heeft meegenomen voor het geval dat. Niks meer en niks minder. Hij gaat er niet van uit, maar wat niet is kan nog komen. Zo zie ik het. Je komt er toch niet achter, want jij bent niet daar geweest, dus je zal uit moeten gaan van zijn reactie. En ja of je hemt gelooft ligt aan jou.......
Ben benieuwd naar je volgende topic Meid succes met je onzekerheid! Hoop echt dat het maar een storm in een glas water is! liefs Susy
Hmmm 2x gezoent, tja ik zeg altijd waar rook is is vuur. Waarom anders zouden deze geruchten ontstaan???? Maar ja fijne dagen dan nog, en ik ben benieuwd na vrijdag!!
twee keer met een ander gezoend?? waarom zouden zijn vrienden daarover liegen? die hebben daar niks aan.
Ja, of de "vrienden" zijn aan het stangen, omdat ze weten dat TS daar een groot probleem mee heeft / van maakt. Als je met 10 vrienden op vakantie bent, en één van de groep wordt op die manier gebeld (vriendin op hoge poten bellen ivm met relatie-issues), kan je er donder op zeggen dat andere mannen daar mee aan de haal gaan, zeker als het nog zo pril is als ik hier en daar lees ...
ach, je kent je vrienden toch een beetje neem ik aan? Dan lijkt het me vrij duidelijk of ze zitten te dollen of dat het menens is... 'k Zou eens goed nagaan wat je relatie je werkelijk waard is om zo'n ophef te maken... Tja, en als hij echt ontrouw is lijkt me dat je daar alsnog snel genoeg achter komt. Sterkte met alles.
ik vind het ook een vaag verhaal hoor:S die geruchten ontstaan niet uit het niks..!! ik zou er ook over nadenken als je pas zo kort met elkaar iets heb en dan nu al dat gezeik al... je heb je nu nog niet zo aan iemand gehecht... zowiezo zou ik eerst aan jezelf ook werken met je onzekerheid dat je vol zelfvertrouwen in een relatie kan stappen en ook niet zo snel achterdochtig ben... totaal niet aanvallend bedoeld maar lijkt me veeel fijner voor jezelf toch!!!
Die geruchten komen volgens mij gewoon omdat vriendlief tegen zijn vrienden heeft verteld dat ts zit te zenuwen thuis en die willen nu dus gewoon ff lekker stoken!! Niks meer en niks minder! En dat denk ik omdat die ene 'vriend' ook al in die mail nog laatdunkend sprak over de relatie tussen ts en vriendje, dus zie helemaal voor me dat die gasten gewoon lekker lopen te gallen! Maak je niet te druk meis, het klinkt allemaal alsof ie er echt wel voor wil gaan! Ben benieuwd naar het weekend vervolg!
Ik denk ook dat die geruchten komen van een paar flauwe vrienden ,die het welk grappig vinden dat jij zo in de stress bent.Ik zou je vriend geloven.Daar heb je tenslotte een relatie mee. Heel veel sterkte de laatste paar daagjes.Ik hoop dat je nog leuke dagen hebt.