Kan ik mijn vriend vertrouwen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Revit, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revit

Revit Niet meer actief

CherryAyden; Waarschijnlijk heeft hij 'm gewoon meegenomen op vakantie. En daarbij, ik heb echt niet verkeerd geteld. Want heb wel vaker gekeken hoeveel er waren. En ik weet dat ik hem moet vertrouwen en dat niet moet doen, maar door die achterdocht en wel eerdere domme acties van hem, kan ik dat gewoon niet.
    Zo is hij 2 x over naar 2 verschillende exen gegaan op dagen dat ik toevallig net 1 avond niet bij hem was. Dus; je zit bij je vriendin. Je ziet je vriendin 1 avond niet en dan zit je gelijk bij je exen. Daarom heb ik die achterdocht bij hem. Waarom ga je naar je exen als je vriendin 1 avond niet bij je is? Hoe kan het nu opeens zijn dat er 1 weg is? Ik vind het maar vreemd allemaal, maargoed. Ik wacht wel af wat hij me te vertellen heeft.

2. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Vertrouwen is toch echt de basis van elke relatie en als jij hem totaal niet vertrouwt en echt denkt dat hij ontrouw is, waarom blijf je dan bij hem? Wordt je ook niet gelukkiger van!

3. Revit

Revit Niet meer actief

Misschien omdat ik hem moet leren te vertouwen? Ik vertrouwde hem altijd, tot hij deze actie uithaalde. Daarna heeft hij voorgesteld aan 1 van zijn exen, nu maakt me dat niet meer uit, als ik ze maar 'ken'. Vooral omdat het steeds was toen ik er niet was, 1 avond.
    En nu dit weer gebeurd, komt dat andere natuurlijk ook weer omhoog. Maarja, hij heeft heel wat uit te leggen als hij thuis komt.

4. Revit

Revit Niet meer actief

Daarbij zie ik hier net een lijstje met spullen die hij mee moet nemen op vakantie. Alles wat hij in heeft gepakt is doorgestreept, daarbij staan ze ook bij...

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.953
    113
    Ook ik zou het niet vertrouwen maar dat komt omdat ook ik bedrogen ben.

Misschien niet helemaal terecht tegenover je vriend, wie weet. Maar wat ik heb geleerd na al die keren bedrogen te zijn geweest ( wel door dezelfde maar natuurlijk niet minder pijnlijk) is dat jij als geen ander weet wat je gevoel zegt en dat je gevoel het 9 van de 10 keren het toch echt wel bij het rechte eind heeft.

Je probeert het voor jezelf goed te praten, je gaat terug in de tijd en laat alles opnieuw de revue passeren om erachter te komen of je wellicht dingen niet hebt gezien, wat ie eventueel gedaan zou kunnen hebben op de momenten die jullie niet bij elkaar waren enz enz.
    Dingen die ik iig wel deed, zodat ik niet hoefde te zien wat ik eigenlijk wel wist:)

Verder het verhaal over exen enz, dat ken ik maar al te goed.

Ik wil hiermee niet zeggen dat je vriend vreemd gaat, echt niet. Jij kent hem het beste.

Ik wens je iig heel veel sterkte en dat natuurlijk mag blijken dat er helemaal niets aan de hand is!

6. Revit

Revit Niet meer actief

Die dingen heeft hij al heel lang liggen, mss zijn ze al wel overdatum, haha.
    Ik hoop ook echt dat er niks is, maar het lijkt erop dat meneer toch met hele andere ideeen naar Mallorca ging dan dat ik dacht..

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Als ie je wil belazeren laat ie dat lijstje toch niet open en bloot liggen :(

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm ik ben dan wel nooit (tenminste, niet dat ik weet) bedrogen, maar als ik in jou situatie stond zou ik het ook niet zo 1 2 3 vertrouwen. Ik vind dat je vriend wel het een en ander uit te leggen heeft..

9. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik vraag me af waarom dit topic zo heet....Dit topic had ook een andere naam kunnen krijgen, toch?
    Bijvoorbeeld "Kan ik mijn vriend vertrouwen". in plaats van.
    Vind het heel naar om iedere keer te lezen als ik even in de lounge ben.

10. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Sluit ik me helamaal bij aan! Misschien dat je het alsnog kunt veranderen???

Verder leef ik wel met je mee hoor, TS. Echt een lastige situatie! Ik weet ook niet of je hem kunt vertrouwen! Misschien heeft hij wel een goede reden. Ik zou wel een duidelijke uitleg willen...

11. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Het kan toch ook zijn dat hij hem heeft opgeblazen ofzo?
    Wij hebben ze ook liggen die we voor een tijd terug tijdelijk even gebruikt hebben voor we er weer voor gingen maar die gooi ik weg als ik ze vind of blaas ze op, geef ze aan mijn zusje die ze wel kan gebruiken.
    Misschien heeft hij er voor de voorzichtigheid wel 1 in zijn portomonee gedaan met het idee als het dan gebeurt,gebeurt het iig veilig?

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja dat vond ik idd ook wat minder eerlijk gezegd.

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    dat lijkt me ook niet!:(

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha ik zie dat grapje al helemaal voor me.

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Misschien heb je inderdaad een reden om het niet te vertrouwen.
    Met een groep vrienden feesten op Mallorca...

Maar ik vind het niet zo slim van je dat gelijk hals over de kop zo'n vaag smsje hebt gestuurd met 'Ik dacht dat ik je kon vertrouwen...'. Heb je daar nog antwoord op gekregen trouwens?

Adem in....adem uit....wacht tot hij thuis komt. Begroet hem vriendelijk, vraag hoe zijn vakantie is geweest en daarna heel kalm waarom hij op zijn lijstje heeft staan dat hij ze mee moest nemen.

Je weet het namelijk niet zeker. Straks is het wel heel onschuldig maar raak je hem kwijt omdat je gehaaste conclusies trekt en hier ook naar handelt.

Verder ben ik het met Susy en Fairy eens. Ik ben niet gelovig maar vind de titel van je topic ook een beetje storend.

Sterkte en blijf rustig!
    x

16. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    staat toch geen god voor? titel van het topic...

17. littleladybug

hahaha...iJa was wel grappig.

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Overigens zijn mijn man en ik ook gelovig, maar hebben ons niet in kunnen houden vóór het huwelijk.

Dus echt knap en respect dat jullie het vol hebben kunnen houden. ;)

19. littleladybug

Hoooo dat moet ik ff rechtzetten. Wij hebben het ook niet volgehouden tot het huwelijk maar toen dit gebeurde liepen we écht nog maar kort met elkaar (3mnd ofzo) en toen hadden we nog geen seks gehad(pas jaar later) Heb ook respect voor de mensen die het wél volhouden....

20. Revit

Revit Niet meer actief

Sorry voor de naam van het topic, maar ik snap niet echt dat er moeilijk over gedaan word. Staat toch niks van god is of iets dergelijks?

Nou iig. Dat blad ligt in een la, waar hij vanuit kan gaan dat ik daar kom, omdat er van allerlei dingen in liggen die ik nodig heb hier in huis. Pennen, papier, alles.

Daarbij las ik net een gesprek tussen hem en ee nvriend van hem. Die vriend zei tegen hem; De vrouw is toch maar tijdelijk. Waarop hij reageerde; Wie weet na Mallorca.

Hij had dus wss al veel eerder in zn hoofd zitten om 'vreemd te gaan'. Al wil ik niet gelijk overal vanuit gaan, maar ik vertrouw het echt niet meer.

En al weet je dat je op vakantie gaat met 10 vrienden. Dan neem je ze niet mee voor de zekerheid! Als je ee nvriendin thuis hebt zitten, ga je er gewoon niet van uit dat je vreemdgaat.

Deel Deze Pagina