Kan ik mijn vriend vertrouwen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Revit, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oh, ok! :)

Ja ik vind dat echt knap hoor, van de mensen die het wel volhouden. Zoals mijn broer en een vriendin van me zijn als maagd het huwelijk ingetreden.

Sorry, was een beetje offtopic.

2. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    tja hij kan er natuurlijk ook een meenemen omdat ie iets met zichzelf wil doen..... als je begrijpt wat ik bedoel.
    Want waar moet ie anders zijn kwakkie laten? Dan is het best makkelijk. Vooral op vakantie ;)

Of een vriend van hem heeft gevraagt of hij nog er een had voor hem. Want misschien wil die vriend van hem wel voor als ie een leuk meisje ontmoet ofzo ja.

Zou dus niet te snel de conclusie trekken dat ie vreemd gaat.

4. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Het lijkt me dat je zelf al je conclusie hebt getrokken. Zou je hem geloven als hij straks beweert dat er totaal niks aan de hand is?

(lastig hoor je vriendje in een ander land, zou het vreselijk vinden)

5. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

misschien verschillen jij en je vriend niet eens zoveel. jou onderschrift vind ik namelijk ook nogal vreemd als je een vriend hebt.
    misschien als hij dat leest, trekt hij ook zn conclusie, net zoals jij doet als je een stukje tekst van hem leest

6. Revit

Revit Niet meer actief

Ik heb nog niks van hem gehoord. Hij zal zn telefoon wel weer eens uit hebben staan.
    Verder is hij heel lief voor me, echt, we hebben het ontzettend leuk samen, dus ik snap het zowiezo al niet.
    Maar die vriend van hem is vrijgezel. Hij zei ook echt tegen NIck zo van; Die vrouw is maar tijdelijk. Nick reageerde daarop van; Wie weet na Mallorca.

Die vriend gaat niet mee naar Mallorca, dus het moest wel over mij gaan. En dat weet ik ook zeker na aanleiding van het gesprek dat ze daarvoor hadden.

Ik wou mijn spullen uitpakken, maar ik laat ze maar ingepakt. Heb al helemaal geen zin meer om hier te blijven.

En ja, sorry, ik snap het vanwege de naam. Weet niet hoe ik het kan veranderen ofzo, maar het is niet mijn bedoeling iemand te beledigen...

7. Revit

Revit Niet meer actief

Meisje1984; dat onderschrift is van de axe reclame. Ik vond het gewoon grappig. Daarbij, komt hij niet op dit forum, weet niet eens dat het bestaat volgens mij.

8. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

ik bedoel daarmee te zeggen dat je niet je conclusies moet trekken voordat je met hem gesproken hebt en dat je niet moet afgaan op een gesprekje tussen 2 vrienden.

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    ;);)

Ts:

Is het raar dat ik je verhaal steeds minder begin te geloven omdat het een raar staartje begint te krijgen.. ;)

A: Waarom liggen ze er Uberhaubt als jullie gelukkig samen zijn, en het zonder doen..;)
    B: En als ze in huis liggen, wat het nut om ze steeds te tellen..;)
    C: Waar zou hij heeel toevallig dat briefje open en bloot laten liggen...;)
    D: Hoe kom je ineens op dat gesprek als hij volgens jouw woorden "zoveel" vrienden heeft, precies bij die vriend uit.. ;)

10. Revit

Revit Niet meer actief

Tja je moet geloven wat je geloven wilt. Hoe lang ik hier zit, hoe meer vreemde dingen ik ontdek nu hij niet thuis is. Wat je wilt geloven moet je echt zelf weten, van mij mag je het vreemd vinden, maar alles wat ik hier zet, staat op zijn laptop, ligt in zijn lades en meer kan ik er ook niet van maken.

11. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    ik snap het verhaal niet zo. Hij heeft er 1 meegenomen, die jullie in huis hebben terwijl jullie ze niet gebruiken, en je bent bang dat die vreemd gaat met iemand waar die dus waarschijnlijk al contact mee had. Maar waarom dan maar 1?! Die dingen kunnen echt maar 1 keer gebruikt worden en ik neem aan dat als die vreemd gaat het hoogstwaarschijnlijk niet bij 1 keer blijft.

Ik vind de naam van je onderwerp ook nogal storen, gelovig of niet.........

12. Revit

Revit Niet meer actief

Die liggen hier gewoon, kan ik het helpen? Ik bedoel, ze zijn van hem en het is niet zo dat hij ze weg moet gooien ofzo. Het is niet iets ernstigs ofzo?
    IK heb ze geteld, omdat ik achterdochtig was, toen hij naar zn exen ging. IK heb het totaal NIET op exen.
    Dat briefje ligt niet open en bloot, maar in een lade. In die lade liggen ook pen, papier, telefoonboek. Dingen die ik wel gebruik met boodschappenlijstje maken bijv.
    En dat gesprek staat gewoon tussen zijn documenten, net zoals andere gesprekken. Dus het is niet zo dat opeens dat gesprek er alleen maar is.

13. Revit

Revit Niet meer actief

Weetje, wat mij betreft gooi het topic maar lekker dicht. Aangezien mensen het niet geloven en zich storen aan de naam van het topic.
    Ik heb geen zin om dadelijk in het rijtje ongeloofwaardige verhalen te komen te staan, terwijl alles wat k hier zit waar is.

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Houd maar wijs der mond dicht... ;) *

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Is het voor jezelf niet verstandiger om te stoppen met snuffelen en zoeken? Ik snap het wel hoor, je wilt weten hoe het zit. Maar daar kom je op dit moment toch niet achter dus maak je jezelf alleen maar gek op deze manier. Dus niet meer in zn laptop kijken, niet meer op lijstjes kijken en proberen (moeilijk zat) het even los te laten tot hij weer terug is.

Succes!

16. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Ik heb de titel aangepast.

Lotte

17. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Joh meid laat je niet zo snel op stang jagen..

Vind het erg vreemd van je vriend allemaal.. en denk als ik op jou verhaal afga dat hij het niet zo nauw neemt wat jullie betreft.
    Ik zou eieren voor me geld kiezen en wegwezen, maar ook ik ben dan ook in een relatie hard op me bek gegaan dus mijn vertrouwen is ver te zoeken.
    Daarom ben ik ook single:D

Succes in ieder geval en ben benieuwd hoe dit afloopt

18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.953
    113
    PinkParadise, ik geloof je:) Kan me voorstellen dat er meiden zijn die zich afvragen wat er van waar is want zoiets kan toch eigenlijk allemaal neit?

Ze zouden eens 1 dag in mijn schoenen hebben moeten staan destijds en dan hadden ze alles wat je opschreef heel logisch gevonden.

En waarom tellen, en overaql briefjes vandaan halen en msn controleren? Omdat ze al eens bedonderd is en je daar eigenlijk praktisch niet meer overheen komt.

Je vertrouwen in iemand wordt volledig kapot gemaakt en een nieuw iemand vertrouwen is lang zo makkelijk niet. Je hebt de behoefte om het allemaal te controleren en in eigen hand te houden. Niet goed, maar zo werkt het vaak wel:)

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    volgens mij ben je jezelf nu alleen maar gek aan het maken, wacht even af tot hij weer thuis is..

20. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Vind je het niet vreemd dat je zoamaar aan iemands verhaal twijfelt??
    A: Wij hebben ze ook gehad zonder ze te gebruiken?
    B: Zoals ze al aangeeft is ze wantrouwig....
    C. Ligt niet open en blood, maar in een la.
    D: Ze heeft het toch opgevangen???? En ze is wantrouwig.

Er zijn genoeg verhalen waaraan je kunt twijfelen, maar heb hier niet echt mn twijfels bij hoor.... Als je twijfelt is het mss beter om je afzijdig te houden ipv TS in mijn ogen aan te vallen (al heb je het vriendelijk verpakt). Ze wil gewoon haar ei kwijt en je weet bij geen enkel verhaal of het waar is of niet.

Deel Deze Pagina