@TS Als dit verhaal waar is, is dat natuurlijk erg vervelend. Maar op welke basis hebben jullie een relatie? In ieder geval niet op basis van vertrouwen... naar mijn mening is er geen relatie als er geen vertrouwen is. Hoe denk je dat hij het zal vinden dat je alles controleerd van hem? Lades nasnuffelen en zijn msn-gesprekken controleren. Sorry, maar ik denk dat je eens bij jezelf te raden moet gaan wat je met deze relatie überhaupt wil. Alleen op deze gegevens, zou ik nog geen oordeel durven vellen. Maar als je hem hiervan gaat beschuldigen na zijn vakantie, moet je hem ook opbiechten dat je over in zijn huis hebt lopen snuffelen om hem te controleren. Vraag me af hoe hij daar op gaat reageren, ik zou daar namelijk persoonlijk erg boos om worden. S6.
Jessy77; ben blij dat jij het zo goed snapt. Hij weet het, dondersgoed. Heb het er zo vaak met hem over gehad. Hij zegt echt dat ik de enige voor hem ben, hij alleen van mij houdt. Ik me echt niet druk moet maken, hij niet zo is. Waarom nu allemaal deze dingen dan? Misschien komt het omdat ik erop ga letten en is dat lijstje wel tig jaren oud, ik weet het niet, maar ik kan het gewoon niet vertrouwen na mijn verleden. Ik wacht maar af tot vrijdag, kijken wat hij te zeggen heeft.
ik denk niet dat je liegt hoor.. maar ik denk wel dat je dingen aant zoeken bent nu je denkt dat hij vreemdgaat... echt slecht hoor... maar ik denk dat ik dit ook zou doen... ik zou er echt goed met hem over praten.. het lijstje laten zien, het gesprek tussen hem en zijn vriend. en dan precies laten vertellen waar dit allemaal over gaat... en geen smoesjes toelaten... heel misschien is het toch niet wat je denkt dat het is.. maar dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk... naar mallorca ga je niet naartoe om de natuur te zien, op mallorca ga je feesten.. en hoe denk je dat een groep van 10 mannen feest???? en ik snap zoiezo niet waarom je zonder je partner op vakantie wilt.. weekendje weg ok? maar naar spanje? nouja.. zoals je ziet ben ik ook erg achterdochtig... ik hoop voor jou dat alles wat ik gezegd hebt niet geld in dit geval... maarja.. dat horen we nog wel ? als hij terug is van vakantie???
Meid ik hoop oprecht voor je dat je je goed vergist hebt en het gewoon zwarter inzag. Ik denk dat het dan wel goed is om eens goed met je vriend over je angsten te praten en samen alles op een rij te zetten wat jullie kunnen doen zodat jij volledige vertrouwen in hem krijgt!
Ten eerste, snuffel ik niet in zijn spullen. Ik wou een lijstje maken voor de boodschappen die ik morgen moet doen, en hij heeft dat lijstje in de la liggen. Logisch dat je dan kijkt wat er op staat; vind ik dan tenminste. Van het tellen, ja idd dom van me, had ik ook niet moeten doen, maarja. Daar heb ik niks aan, of juist wel. Want nu weet ik tenminste dat er iets niet klopt en hij mag me uitleggen wat er dan niet klopt. Wat dat gesprek betreft, dat komt gewoon omdat ik nu ontzettend boos ben, denk dat hij vreemdgaat, en alleen maar andere dingen wil vinden waaruit blijkt dat het niet zo is; of juist wel zo is. TEgen mijn beste vriend heeft hij gezegd dat hij mij een supermeid vind. Dat heeft mijn beste vriend toendertijd al naar mij gestuurd. Misschien praat hij alleen groot tegen die vriend van hem? OF misschien is het waar wat hij zegt tegen hem. Ik weet het niet en hij zou mij moeten vertellen wat waar is.
Mijn dank! En ik denk dat ik namens meerdere meiden spreek. Dan voor TS. De basis van een relatie is toch echt vertrouwen! Als de basis weg is bij 1 van jullie, waar moet je dan op bouwen? TS, je hebt nu de tijd om zonder je vriend tot rust te komen, ga deze week bij jezelf eens na of je nog wel verder wil zonder die basis. Begrijp je enerzijds wel na de vorige relaties hoor, maar ik vind eigenlijk dat je eerst moet praten met je vriend en hem -zonder dat hij dit weet van jou- niet zo door het slijk moet gooien op dit forum. Hij is toch zo lief voor je? Dat typ je net zelf...Wees dan ook eens aardig naar je vriend en bel hem op om te zeggen dat je van hem houdt.
Ik vind het al erg vreemd van hem dat hij niet eens reageert op je smsjes, of zelf even belt of smst om te vragen hoe het met je is enzo
Deze vakantie is al besproken gelijk na de vorige vakantie in Sunnybeach, vorig jaar zomer dus. En ik zoek nu inderdaad na dingen, die er misschien wel helemaal niet zijn, maarja, dat ben ik nu eenmaal. Ik laat het zeker weten, vrijdag komt hij pas terug, dus k heb nog even. --
Hij heeft me gebeld nadat ik hem gesmst (Gisterochtend) dat op flink ziek is. Hij belde gisteravond om half 11. Zei dat zijn telefono uitstond, vanwege het strand. Als iemand zijn telefoon dan jat, kan diegene ermee bellen en dat wilt hij niet, dus zet hij zn telefoon dan altijd uit, vanwege de pincode. Aan de ene kan heel slim, aan de andere kant heb ik zoiets, als er iets gebeurt kan ik je niet eens bereiken, maargoed, Das n ander verhaal.
Ander topic: Je bent al volgens je voorsteltopic sinds 200 8 samen.. Snappen jullie nou dat ik het steeds minder begin te geloven..
Zou jij het leuk vinden dat jou vriend je alleen maar smst als hij klotezat is dat hij je mist? EN als hij nuchter is hij niet aan je denkt en je niet smst? Of belt? Of uberhaupt aan je denkt? Misschien issie daar wel geen minuut nuchter, wie weet, ik ben er niet bij. Maar goed. geloof jij maar lekker wat je zelf geloven wilt, ik weet wel beter
Als jij beter gekeken had, had je gezien dat ik ondetussen niet meer met die vriend samen ben. Als je dan zo graag inspecteur wilt spelen, doe het dan ook goed.
Als het waar zou zijn dat hij misschien vreemd zou gaan (wat ik dan erg lullig zou vinden voor TS). Waarom zou je dan andere dingen zeggen in verschillende topics.. Ik wil er niks meer over zeggen.. TS, Sterkte en hopelijk valt het mee
Tja, eigenlijk zou Sammie het nog het beste moeten begrijpen geloof ik. Pinkparadise is achterdochtig en gaat daardoor 'zoeken' naar bewijsmateriaal over haar vriend. Sammie is achterdochtig over Pink en gaat zoeken in andere topics. Dus eigenlijk doen jullie precies hetzelfde....
Daarom vraag ik me ook af hoe "sterk" jullie relatie is . Mijn vriend zal dit namelijk niet doen, zonder mij op vakantie.. Want vertrouwen is iets wat je moet hebben in een goede relatie. Ik wil je in iedere geval heel veel sterkte wensen.
Hij is ook ontzettend lief en we hebben het ontzettend leuk samen. Maar na deze dingen, begin ik er toch aan te twijfelen. En misschien overdrijf ik heel erg, maar ik vertrouw het gewoon van geen kant, dankzij mijn verleden.