Lieve Pinkparadise, als er echte liefde is, dan is er vertrouwen. En dat is ver te zoeken. Niet alle mannen zijn hetzelfde, echt niet! Probeer er een leuke week van te maken voor jezelf en maak het je niet moeilijker dan het al is. Praat hier met elkaar over als hij terug komt, en als hij dan vreemd is gegaan nog eens een nieuw topic te plaatsen. Heb je er al eens aan gedacht dat jou achterdocht wel eens een doodsteek kan zijn voor je relatie ?
Dan had ze zich toch niet zo druk gemaakt? En trouwens, daar gaat het topic toch helemaal niet over? Wanneer komt je vriend terug? Ik zou dit niet over de telefoon bespreken. Gezichtsuitdrukkingen en lichaamshoudingen zeggen veel meer... Succes iig!
Ik kan me voorstellen als je eerder bedrogen ben dat je toch een beetje wantrouwig bent in deze situaties.
Meis, net als anderen zeggen, zou ik gewoon wachten totdat hij terug is en verhaal halen. Je gaat nu dingen verzinnen die niet waar hoeven te zijn. Ik denk dat je echt ook bij jezelf moet nagaat wat je uit een relatie (in het algemeen) wilt halen. Jouw verleden speelt mee, maar je moet echt uitkijken dat je dat niet meeneemt in je verdere relaties. Vertrouwen moet verdiend worden, maar je moet er ook zeker wel voor open staan. Dat kan heel eng zijn, omdat je daar totaal geen controle over hebt, maar het is wel nodig. Als jij iedere relatie al begint met je verleden als basis, dan is het gedoemd te mislukken. Overigens, en dat geldt niet alleen voor jou maar zeker voor anderen, mensen houden niet op individu te zijn op het moment dat ze in een relatie zitten. Dus alleen dingen ondernemen is een normaal iets. Of ze nou naar Mallorca, Kreta of Katwijk aan Zee gaan, het is hun goed recht, en zoals dat het jou recht is. Echter, daar moet wel een goede vertrouwensbasis zijn. Ik zou mijn man zonder problemen een week alleen op vakantie laten gaan, voor mijn part naar Ibiza. Ik vertrouw hem blind dat hij zich aan de regeltjes zal houden, en indien dit niet het geval is, vertrouw ik er blind op dat hij mij dat eerlijk zal vertellen. Sterkte meid, probeer jezelf niet gek te maken ...
Even voor de goed orde: TS dénkt dat haar vriend er 1 heeft meegenomen, maar dat wéét ze niet. Er mist er een uit het pakje, dat kan overal zijn met of zonder pootjes....
Er is toch ook een soort van vertrouwen nodig? Als dat er niet is... Vind het een beetje raar om gelijk te denken dat haar vriend vreemd zou gaan. En als ze echt van hem houd had ze hier niet zo naar over hem geschreven! Ik zou in haar geval in ieder geval even bellen -als hij niet bereikbaar is terugbellen- Gewoon om te vragen hoe het gaat enz. Dan merk je vanzelf wel -als je hem goed kent- of het goed of kwaadschiks is. Ik begreep dat haar vriend gister is vertrokken, ik hou zoveel van mijn man dat ik dan niet gelijk een zwaar overtrokken topic open over mijn manlief Mijn man is vrijdagavond over de rosse buurt geweest, dan zeg ik tegen hem "goh, vonden ze je nog een beetje aantrekkelijk daar". Ik hoop in ieder geval voor TS dat zij het fout heeft.
Oja, ik heb ooit eens een vriend gehad die bewaarde ze in zijn portomonee. Misschien is het daar gebleven.
- Hij sprak af met zijn exen als TS er even niet was - Hij zegt op msn tegen een vriend dat ze na Mallorca wel zien of ze wel/niet tijdelijk is - Hij heeft ze op zijn lijstje staan om mee te nemen - Hij laat amper iets van zich horen (alleen een smsje toen hij zat was) Nou sorry hoor maar redenen genoeg om te twijfelen!
Als je iemand niet vertrouwt (of minder vertrouwt) wil dat nog niet zeggen dat ze er niet van houdt. Ze geeft zelf aan al eens eerder bedrogen te zijn. Kan me voorstellen dat het vertrouwen in de mens dan minder wordt.
Hoe zeker ben je dat je er 7 geteld hebt? 't zou zo zonde zijn als je je er misschien in vergist hebt en je er voor niets druk om maakt. In ieder geval sterkte want hier wil je niet nog een week mee wachten maar gelijk vragen face to face en dat lijkt me ook het handigst en niet via sms of telefoon.
Ik las in het begin van je topic dat je in zijn huis verblijft. Wel vreemd dat de lijstjes zo open en bloot liggen met alles wat hij mee wilt nemen. Ik snap je heel goed. Maar aan de andere kant ben je in zijn huis, dus vindt ik ook dat je zijn privacy moet respecteren. echt. Dit soort dingen drijven hem ook in het nauw. Ik wens je sterkte. En de zin: Hij zegt op msn tegen een vriend dat ze na Mallorca wel zien of ze wel/niet tijdelijk is.. kan opheel veel manieren worden uitgelegd.
Ik zou ook helemaal gek worden als ik jouw was!! Ik heb niet alles gelezen, maar weet je zeker dat hij alleen met vrienden weg is......... Maar zou hij niet zo wijs zijn om een nieuw pakje te kopen bij de drogist?? En ik zou het pakje en het briefje thuis op tafel leggen als hij thuis komt en zeggen zo volgens mij heb jij iets uit te leggen. Ik wens je veel sterkte toe!! Ik hoop dat je toch misschien een tel fout hebt gemaakt en dat het een oud briefje was!!
ik interpreteer het als: ik zie na Mallorca wel of ze bij me blijft wonen of dat ze terug gaat naar huis. Aangezien je zelf zegt dat je daar nu tijdelijk verblijft. Dus je kunt het ook positief bekijken
Mmmm moeilijk, ik berijp je heel goed door wat je in het verleden meegemaakt hebt, maar ik zou inderdaad denken dat hij die "voor de zekerheid" bij zich heeft.... Volgens mij zijn mannen zo nu eenmaal. Mijn man heeft er ook 1 heel lang in zijn portemonnee gehad. Ik denk dat als hij echt iets te verbergen had, hij je echt niet alleen in zijn huis zou laten. Of dat hij in ieder geval zou zorgen dat alles opgeruimd, weggegooid en gewist zou zijn.... Ik zou in ieder geval geen smsjes meer sturen waarin je hem van iets beschuldigd (alhoewel ik je begijp hoor!). Stel alle vrienden hebben afgsproken iets "geks" mee te nemen om 1 vriend flink in de maling te nemen en er is dus niets aan de hand..... dan kan ik me heeeel goed voorstellen dat als je op het strand ligt en je zo een sms leest, je ook niet heel erg blij wordt.... Makkelijker gezegd dan gedaan, maar wacht tot vrijdag!!! Juist door in zijn spullen te snuffelen, zoeken naar "bewijs" en hem te beschudigen zal je hem kwijt raken. Sterkte!
Inderdaad! Misschien hoopt ie wel dat je blijft...! Misschien is die MSN vriend, wel helemaal niet zo'n goede vriend en zei hij maar wat... Misschien zat ie een beetje stoer te doen.... Misschien....
Nee precies, als ik moeite heb met iemand vertrouwen terwijl ik die persoon niet mag, dan stop ik er meteen mee. Als ik moeite heb met het vertrouwen van iemand waarvan ik hou, dan wil ik er voor vechten om dat vertrouwen toch te krijgen, hoe moeilijk dat ook kan zijn.. Ik vind het wel erg oppervlakkig om te zeggen dat je niet van iemand houdt als je diegene niet vertrouwt
Ik heb zoveel mogelijk reacties gelezen en misschien is mijn reactie ook al wel gezegd. Tuurlijk blijft het vreemd, dat hij er 1 heeft mee genomen & het gesprek met zijn vriend op MSN..... maar als hij wilt vreemd gaan, dan kan hij dat in NL ook doen en hoeft daar niet speciaal voor naar Mallorca. Als een man (of vrouw) vreemd wil gaan, dan doen ze dat toch wel. Ik denk niet dat je dat tegen kan houden. Als ik jou was, dan zou ik je vriend per direct op bellen en hem direct confronteren met het feit dat er één uit het pakje is en dat hij dat ook aan had gekruist op z'n "vakantie-lijst" ... Met een wazig smsje kan hij natuurlijk ook niets! Succes..